Presentació del Cupra Ateca
Sant Pere de Ribes

El Cupra Ateca, el primer model de la nova marca esportiva de Seat

La nova marca automobilística busca atraure un públic que prefereix cotxes més esportius

RedaccióActualitzat

Seat ha triat l'històric circuit de Terramar, al Garraf, per fer el llançament del Cupra, una nova marca automobilística independent de Seat, amb logotip i identitats propis, tot i que integrada dins de la companyia.

Fins aquí ha portat periodistes de tot Europa per presentar el primer model de la nova marca, el Cupra Ateca, amb un motor de 300 cavalls, que sortirà al mercat abans d'acabar l'any.

 

Fins ara, els Cupra eren versions esportives dels models de Seat. A partir d'ara, Cupra tindrà entitat pròpia com a marca, amb 255 concessionaris especialitzats i nous productes. Luca de Meo, president de Seat, ha assegurat que una nova marca és "una palanca de creixement".

"Hem gairebé acabat la fase de consolidació i ara comencem a treballar per al creixement. És clar, una marca nova és una palanca com pot ser la globalització o afegir altres models a la marca. Però tenim els recursos i les ganes de veure créixer Seat internacionalment. Tenim potencial".

L'objectiu és captar clients joves que potser no es comprarien un Seat, atrets per cotxes sofisticats amb preus inferiors als de les marques prèmium. Amb això, Seat pensa aconseguir marges més grans i continuar creixent.  L'empresa establirà la seu a Barcelona o rodalia.

Anar al contingut