Paula Molés.
Paula Molés.
DISSABTE, A LES 15.00

La publicitat i els hàbits alimentaris, a "Un restaurant caníbal a Berlín"

Demà, 26 de gener, a les 15.05, el programa "Un restaurant caníbal a Berlín", amb Paula Molés, analitzarà com influeixen les campanyes publicitàries en les maneres de menjar, amb Siscu Molina, de Tiempo BBDO, i el periodista Jordi Luque, i estrenarà la nova secció "Llibres a la brasa".

Com influeix la publicitat en les diferents maneres de menjar? Quin poder tenen els anuncis en la tria dels productes alimentaris? Demà, 26 de gener, "Un restaurant caníbal a Berlín", amb Paula Molés, ho analitzarà convidant a taula un publicista i un expublicista: Siscu Molina, director creatiu de Tiempo BBDO, l'agència publicitària que fa les campanyes per Lay's, Litoral, La Cocinera, Cheeto's, Florette o Danone, i Jordi Luque, periodista gastronòmic que va deixar la publicitat després de quinze anys per raons morals i ètiques.

I demà el programa incorporarà al seu menú fix la nova secció "Llibres a la brasa", amb Nacho Borraz, llibreter de La Central del Raval de Barcelona i tuitare de @librosalabrasa, que farà, un cop al mes, una tria de les novetats editorials més interessants sobre gastronomia. A més, el gastrònom i director general de la Fundació Alícia, Toni Massanés, parlarà de la tòfona i d'altres productes de temporada i de proximitat; el crític Philippe Regol visitarà el restaurant barceloní Al Kostat, del xef Jordi Vilà, i la periodista de TV3 Tana Collados, especialitzada en gastronomia, se sotmetrà a la dura prova del tast sorpresa del "Nyap o top?". Finalment, Jordi Asturgó, de l'equip de l'"AMP?" a "El matí de Catalunya Ràdio" hi deixarà propina.

El programa "Un restaurant caníbal a Berlín" s'emet els dissabtes, de 15.05 a 16.00, a Catalunya Ràdio. 

 

catradio/restaurantcanibal

twitter/restaurantcanibal

instagram/restaurantcanibal

 

 

Anar al contingut