Catalunya Ràdio, amb 587.000 oients diaris, augmenta la seva audiència i manté el lideratge per dotzè any consecutiu

Segons la primera onada de l'EGM del 2006: El Matí de Catalunya Ràdio, d'Antoni Bassas, amb 472.000 oients, és el programa més escoltat a Catalunya i augmenta l'audiència en totes les franges horàries. Els principals informatius lideren les seves franges horàries. Catalunya Informació i Catalunya Música incrementen l'audiència amb relació a l'última onada. El Suplement, amb Xavier Solà, és el programa amb més audiència de tot el cap de setmana.

CATALUNYA RÀDIO manté el lideratge amb 587.000 oients i creix d'un 1 per cent el primer trimestre d'aquest any respecte de l'últim període de l'any passat, segons la primera onada de l'EGM del 2006. Amb aquesta audiència, Catalunya Ràdio revalida el lideratge per dotzè any consecutiu. El programa El Matí de Catalunya Ràdio, d'Antoni Bassas, augmenta l'audiència en totes les seves franges horàries i aconsegueix 472.000 oients, 173.000 més que el seu principal competidor. De dilluns a divendres, Catalunya Ràdio és líder de manera ininterrompuda des de les 7 del matí fins a les 4 de la tarda. L'Informatiu del Migdia també incrementa l'audiència fins als 50.000 oients. El Catalunya Vespre manté el lideratge a la seva franja horària. És significatiu l'increment d'audiència del programa El Cafè de la República, que arriba als 60.000 oients. Pel que fa al cap de setmana, El Suplement dels dissabtes, el magazín que dirigeix Xavier Solà, és el programa amb més audiència de tot el cap de setmana, amb 236.000 oients. Els dissabtes, Catalunya Ràdio és líder des de les 7 del matí fins a les 6 de la tarda, i cal destacar L'informatiu del matí dels dissabtes, que puja de manera espectacular i arriba als 141.000 oients. Dels 6 programes més escoltats els dissabtes, quatre són de Catalunya Ràdio, i dels 5 programes més escoltats els diumenges, 3 són de Catalunya Ràdio. CATALUNYA INFORMACIÓ, amb 116.000 oients diaris, experimenta un fort creixement, d'un 13 per cent, respecte de l'anterior Estudi General de Mitjans. CATALUNYA MÚSICA, amb 30.000 oients, també aconsegueix un augment d'un 15 per cent respecte del mateix període de l'any passat.
DOCUMENTS RELACIONATS
Anar al contingut