Croquetes de gintònic, pizza de Kit-kat i snacks vegans a Alimentaria

Actualitzat

El Saló Internacional d'Alimentació i Begudes ha arrencat aquest dilluns a Barcelona. És un esdeveniment que aposta pel món de l'alimentació i la restauració a l'estat espanyol.

En el marc del saló, la Fira de Barcelona connecta emprenedors, universitats, centres tecnològics, empreses i inversors, i encara el futur de l'alimentació. Acull 4.500 marques de 70 països que exposaran novetats i projectes.

El director general d'Alimentaria Exhibicions, Antoni Valls, assenyala que vol aprofitar aquesta atracció internacional per potenciar sectors "clau", com el vinícola, el carni i l'oli.
 


En aquesta edició, la tendència, la marquen els productes basats en el benestar, la salut i la sofisticació i en l'oferta d'aliments pràctics. El conseller delegat de l'esdeveniment explica que el consumidor aposta per l'ecològic, i es mostra preocupat per la seguretat alimentària.

Valls assegura, també, que una de les tendències del saló és l'efecte de l'economia digital.

Es preveu que l'esdeveniment generi un impacte de 200 milions d'euros.

Productes trencadors

L'exposició "Innoval" mostra 300 projectes, com croquetes de calçot o de gintònic, la pizza de Kit-kat, les olives esferificades preparades per consumir a casa o la ginebra sense alcohol. Valls destaca la varietat de productes:

 

"Hi ha un gran ventall de productes que ara dependran de l'acceptació del consumidor final."

 

 

 

Les innovacions se centren en productes més sans que redueixen la quantitat de sucre, sal i greix. Per exemple, snacks vegans, productes carnis deshidratats per picar o batuts de cacau sense llet.
 


Per apropar la innovació als visitants, els congressistes podran tastar algunes de les novetats que s'exposen al saló.
 

ARXIVAT A:
Gastronomia
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut