Nova estructura de l'àrea de Comercial i Màrqueting de la CCMA

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) renova l'àrea de Comercial i Màrqueting, que dirigeix Carles Manteca, per avançar en el nou model de gestió de la publicitat i les marques, reforçar la competitivitat de TV3 i Catalunya Ràdio i potenciar-ne les sinergies. A més, la nova estructura ha d'enfortir el posicionament estratègic de la CCMA davant dels reptes actuals del sector, optimitzar els recursos a tots els nivells per millorar l'eficiència del grup, simplificar-ne la gestió organitzativa i agilitar la presa de decisions.

Amb aquests objectius, la CCMA unifica la direcció de Màrqueting dels àmbits de televisió, ràdio i mitjans digitals, sota la direcció de Dani Reyes, que actualment liderava l'estratègia de màrqueting de TV3 i dels mitjans digitals de la CCMA. Així, l'àrea actual de màrqueting de Catalunya Ràdio, que fins ara dirigia Lluís Carrasco des del departament comercial i de màrqueting per al mitjà ràdio, s'integra en una sola direcció corporativa.

Amb una experiència de gairebé 20 anys a Televisió de Catalunya, Dani Reyes n'ha estat el cap de màrqueting els darrers 6 anys, responsable de la imatge de marca i la promoció dels seus canals i programes, i també de l'estratègia en màrqueting infantil, digital, relacional, de nous negocis, edicions i marxandatge. Anteriorment, havia estat cap d'autopromoció de TV3 i cap de màrqueting de l'àmbit infantil i juvenil (Super3). És Llicenciat i Màster en Administració i Direcció d'Empreses per ESADE i McGill University (Canadà), en l'especialitat de màrqueting,

Pel que fa al vessant comercial, Neus Comellas assumeix la direcció comercial de les emissores de Catalunya Ràdio, en substitució de Lluís Carrasco, i manté la responsabilitat corporativa que tenia fins ara en l'àmbit del Desenvolupament de Negoci Publicitari. Des de la seva incorporació a la CCMA l'any 2005, Neus Comellas ha estat directora comercial de TV3 i, posteriorment, directora comercial corporativa. Actualment era responsable de Nou Negoci i Desenvolupament Comercial. També havia estat Directora de ServeiClient i cap de planificació de mitjans a Media Planning Grup (actualment Havas Media), entre el 1990 i el 2005. És Llicenciada en Ciències de la Informació per la UAB, en l'especialització de Publicitat i RRPP, i Màster en Gestió ì Direcció d'empreses de comunicació per IESE.

D'altra banda, Ramiro García ha estat nomenat nou Cap de la Delegació Comercial de la CCMA a Madrid en substitució d'Esteve Tiana, i serà responsable de la comercialització en els àmbits de televisió i digital. Fins ara, i des del 2003, Ramiro García era cap de Vendes de la CCMA a Madrid, responsable de la coordinació, planificació i contractació i de la gestió de la cartera de clients. S'havia incorporat al departament comercial de Televisió de Catalunya a Madrid l'any 1995, etapa en què va ser-ne cap de vendes. Anteriorment, havia estat responsable de mitjans a Imaginaria Publicidad i executiu comercial al Grup PRISA, entre d'altres. És Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Complutense de Madrid.

Anar al contingut