Neix TR3SC, el primer club de consum cultural amb una finestra a TVC i a Catalunya Ràdio

El Club, que començarà la seva activitat el 23 d'abril, neix amb l'objectiu de dinamitzar i donar suport a les indústries de la cultura del país a través de la creació d'una comunitat de socis

El director general de la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió, Joan Majó, ha presentat avui, en un acte presidit per la consellera de Cultura, Catalina Mieras, el TR3SC, un club de prescripció i consum cultural que té com a objectiu dinamitzar i donar suport a les indústries de la cultura del país a través de la creació d'una comunitat de socis. Aquests socis rebran ofertes dels diferents sectors a través de quatre suports: un programa de televisió que portarà el mateix nom del club, un programa de ràdio que s'emetrà al nou canal de Catalunya Ràdio, l'iCat fm, una pàgina web i una revista bimensual. Durant la roda de premsa de presentació, Joan Majó ha destacat la forta implicació de la CCRTV en la seva dimensió de servei públic també en l'àmbit de la cultura. En les últimes estratègies de la CCRTV, ha dit Majó, hi ha la de "mantenir i millorar els productes que estem fent; augmentar el rigor en els recursos i, tercer, avançar en l'èmfasi de servei als ciutadans". El compromís de les empreses de la CCRTV amb el TR3SC, passa per impulsar tant la producció com el consum cultural a Catalunya. La iniciativa també compta amb el suport del Departament de Cultura a través de l'ICIC, les empreses Prometeatre (Grup Focus i Edicions El Jueves), Fundació Autor de SGAE, Serviticket (La Caixa) i Telentrada (Caixa de Catalunya). També hi ha assistit, el director de Televisió de Catalunya, Francesc Escribano, el director de Catalunya Ràdio, Oleguer Sarsanedas, el director de l'ICIC, Xavier Marcé i el director del Club TR3SC, Jordi Sellas.
DOCUMENTS RELACIONATS
Anar al contingut