"E-15: El debat" lidera la primera part del "prime time"

El programa especial en què es van enfrontar els quatre candidats a la presidència del FC Barcelona va tenir una audiència de 314.000 espectadors i una quota del 13,2%. "E-15: El debat" va liderar la primera part del "prime time" i va ser la segona opció televisiva fins al final del programa. A les xarxes socials va ser el programa de televisió amb més repercussió.

El debat entre els candidats a la presidència del FC Barcelona, l'únic que reunia a tots els aspirants, va tenir molt bona acceptació per part de l'audiència televisiva. "E-15: El debat", moderat per Bernat Soler, va liderar bona part de la seva franja d'emissió i va ser el programa més vist en la primera part del "prime time" televisiu. En conjunt, el programa, de gairebé dues hores de durada, va tenir 314.000 espectadors de mitjana i una quota del 13,2%. Durant la primera hora d'emissió van ser 385.000 espectadors de mitjana els que van seguir els enfrontaments dialèctics entre els candidats culers, amb una quota del 14,3%. Amb aquests resultats, l'emissió d'ahir supera en gairebé dos punts el debat de l'any 2010, que va registrar una quota de l'11,4%.

A les xarxes socials, el debat també va tenir una gran repercussió i va ser el programa de televisió amb més repercussió de l'Estat espanyol. Amb l'etiqueta #debatfcb va ser trending tòpic a Espanya amb un 67 per cent de la quota. Va aconseguir situar-se com a trending tòpic mundial en 7a posició, amb 47.000 tuits.

El minut amb més tuits es va produir a les 22.26 amb 412 tuits. Va coincidir amb la defensa de Josep Maria Bartomeu pel fitxatge de Neymar.

Anar al contingut