EGM tercera onada 2021

Catalunya Ràdio guanya 65.000 oients diaris i és l'emissora que creix més

Segons les dades de l'Estudi General de Mitjans corresponents a la tercera onada, 569.000 oients han escoltat cada dia l'emissora, amb un creixement de 65.000 oients i un increment del 13%. Això la converteix en l'emissora que creix més.

En aquesta última onada, "El matí de Catalunya Ràdio", amb Laura Rosel, ha tingut cada dia 400.000 seguidors, 53.000 més que en l'onada anterior.

Gran estrena d'una de les apostes de la temporada, "La tarda de Catalunya Ràdio", amb Òscar Fernández i Elisenda Carod, que debuten amb un resultat històric de 122.000 oients, el doble del registrat en l'últim EGM.

Una embranzida que arriba fins al programa "Tot costa", amb Jordi Costa i Sònia Gelmà, que arriba als 103.000 oients diaris, i una millora molt notable del "Catalunya nit", de Kilian Sebrià, que se situa amb 54.000 i esdevé l'informatiu més escoltat de la seva franja.

La pràctica totalitat dels programes sumen audiència. Lideren la seva franja "La  nit dels ignorants", amb Xavier Solà; "En guàrdia!", amb Enric Calpena; "Solidaris", amb Mercè Folch, i la repetició d'"El búnquer", amb en Peyu, Jair Domínguez i Neus Rosell, que lidera la matinada.

El cap de setmana, "El suplement", amb Roger Escapa, creix en 90.000 oients els dissabtes, fins als 368.000, i en suma 280.000 els diumenges. D'entre els programes del cap de setmana, cal destacar-ne "Crims", amb Carles Porta, que incrementa en 15.000 persones el seu registre i arriba als 43.000 oients.

Catalunya Informació frega els 100.000 oients. Catalunya música augmenta l'audiència en 11.000 i se situa en 34.000 oients diaris. iCat FM arriba als 46.000 oients diaris.

 

Segons les dades de l'Estudi General de Mitjans fetes públiques avui, Catalunya Ràdio creix en 65.000 oients diaris en aquesta tercera onada del 2021 i n'obté 569.000. És la ràdio que creix més.

"El matí de Catalunya Ràdio", amb Laura Rosel, ha tingut cada dia 400.000 seguidors, 53.000 més que en l'onada anterior. És el segon programa més escoltat de Catalunya de dilluns a divendres. El programa de tendències a les xarxes socials, el "Popap", amb Mariola Dinarès, creix i aconsegueix 66.000 oients diaris.

El nou magazín, "La tarda de Catalunya Ràdio", amb Òscar Fernández i Elisenda Carod, una de les apostes de la temporada, obté 122.000 oients. Debuten amb un resultat històric, i doblen el registrat en l'últim EGM.

El "Tot costa", de Jordi Costa i Sònia Gelmà, creix un 55% respecte de l'onada anterior i se situa en 103.000 oients, i "La nit dels ignorants 3.0", amb Xavier Solà, també creix, en aquest cas un 20%, i en registra 55.000.

El "Catalunya nit", l'informatiu més escoltat de la seva franja

Pel que fa als informatius, el "Catalunya migdia", amb Gemma Bonet, obté 67.000 oients diaris, de dilluns a divendres, i el "Catalunya nit", de Kilian Sebrià, n'obté 54.000 i es consolida, amb un increment del 70%, com el més escoltat de la seva franja.

El "Catalunya migdia (cap de setmana)", amb Neus Bonet i Maria Guixà, és l'informatiu més escoltat del cap de setmana. Registra 61.000 oients els dissabtes, i 59.000 els diumenges, que suposen un creixement del 89% i del 65%, respectivament.

Èxit de les apostes per a públic jove

"El búnquer", amb en Peyu, Jair Domínguez i Neus Rosell, manté el seu èxit amb 49.000 oients diaris. Com també el manté "Adolescents XL", amb Roger Carandell, Marta Montaner i Juliana Canet, que se situen en 43.000.

Bons resultats els caps de setmana

Els caps de setmana, "El suplement", amb Roger Escapa, aconsegueix 368.000 oients els dissabtes (90.000 més) i 280.000 els diumenges.

L'esportiu "Tot gira", amb David Clupés, té 87.000 oients els dissabtes i 120.000 els diumenges (18.000 més).

Creix també "Revolució 4.0", amb Xantal Llavina, que registra 31.000 oients els dissabtes (8.000 més) i 35.000 els diumenges (6.000 més).

Els dissabtes, també pugen "Les dones i els dies", amb Montse Virgili, que registra 30.000 oients (3.000 més); "Solidaris", amb Mercè Folch, és líder de la seva franja, amb 54.000 oients (31.000 més), i "Ciutat Maragda", amb David Guzman, n'obté 42.000 (19.000 més). "Kids XS", amb Pau Guillamet, obté 48.000 oients i "Els viatgers de la Gran Anaconda", amb Toni Arbonès, té 34.000 oients.

Els diumenges, "Crims", segueix sumant oients, en registra 43.000 (15.000 més);  l'esportiu "El club de la mitjanit", amb Xavi Campos, 23.000 (6.000 més); "L'ofici de viure", amb Gaspar Hernández, 42.000 (28.000 més), i "La  nit dels ignorants", amb Xavier Solà, 26.000 (8.000 més). "Un restaurant caníbal a Berlín", amb Paula Molés, en té 27.000, i "En guàrdia!", amb Enric Calpena, 30.000, i lidera la seva franja.  

Lideratge dels canals temàtics

Catalunya Informació frega els 100.000 oients. Catalunya Música augmenta l'audiència en 11.000 i se situa en 34.000 oients diaris, i continua sent líder en els seu àmbit iCat FM, que arriba als 46.000 oients diaris i dobla els que tenia fa un any.

Èxit de la tarda i efecte multiplicador

El director de Catalunya Ràdio i de Mitjans Digitals de la CCMA, Saül Gordillo, ha destacat els oients obtinguts per l'equip d'"El matí de Catalunya Ràdio", amb Laura Rosel, i els 122.000 oients del debut d'Òscar Fernández i Elisenda Carod a "La tarda de Catalunya Ràdio": "La meva felicitació a l'equip del programa perquè, a més, ha tingut un efecte multiplicador. Ha impulsat amb força el "Tot gira", que s'enfila per sobre dels 100.000 oients diaris, i fins i tot ha donat impuls al "Catalunya nit", amb Kilian Sebrià."

També ha volgut fer referència a l'audiència digital, amb prop del milió d'usuaris únics en les últimes dades avaluades per ComScore: "Hem aconseguit rejovenir els continguts, posant en valor gent de la casa i ampliant el nombre de veus femenines que encapçalen els programes."

catradio.cat

facebook.com/catradio

twitter.com/catalunyaradio

catradio.cat/catinfo

twitter.com/catinformacio

catmusica.cat

twitter.com/catalunyamusica

iCat.cat

facebook.com/iCat

twitter.com/iCatfm

 

Anar al contingut