Ricard Ustrell, presentador de "Col·lapse"
Ricard Ustrell, presentador de "Col·lapse"

680.000 espectadors van connectar amb "Col·lapse", en un cap de setmana que TV3 lidera

TV3 lidera el cap de setmana, diumenge, amb un 10% de quota, i dissabte, amb un 14%, el millor des del 29 de juliol. Entre els programes més vistos destaquen els telenotícies, "Col·lapse", amb el millor resultat des del febrer, i el "30 minuts"

Un diumenge més, TV3 va ser líder, amb un 10% de quota. Tres dels cinc programes més vistos van ser de la cadena, amb el "TN cap de setmana vespre", conduit per Cristina Riba i Ramon Pellicer, en segon lloc, amb 380.000 espectadors, un 17,4% i una audiència acumulada de 747.000 persones. L'edició del migdia dels informatius va ser tercera, amb 352.000 espectadors, un 24,2% de quota i hi van connectar 631.000 persones.

El "30 minuts", amb el reportatge "L'atac dels drons", va ocupar el cinquè lloc, amb 207.000 espectadors i un 10% de quota..

També van destacar al rànquing el "Tarda de cine" amb "Els misteris de l'escola de gendarmeria", que va registrar un 10,6% de quota i 177.000 espectadors; l'"Atrapa'm si pots: millors moments", que va fer una quota del 10,4% i 166.000 espectadors; "Els hereus de la terra", que van liderar la franja, amb 148.000 espectadors i una quota del 9,4% i el "Tarda de cine 2", amb la pel·lícula "Assassinats al Mont Saint-Michel", amb 116.000 espectadors i un 7,9% de quota.

TV3 fa el millor dissabte des del 29 de juliol

I pel que fa a dissabte, també va ser la més vista, amb un 14% de quota, a 5,5 punts de la segona, i fa el millor dissabte des del 29 de juliol. Els tres programes més vistos van ser de la cadena i líders de la franja. Les dues edicions de l'informatiu cap de setmana van ocupar els primers llocs, la del vespre, amb una quota del 25,9%, 449.000 espectadors i una audiència acumulada de 778.000 espectadors; i la del migdia, amb 380.000 espectadors, un 28,4% de quota i hi van connectar 649.000 persones.

El podi el va completar "Col·lapse", amb Ricard Ustrell. Hi van connectar 680.000 espectadors, va fer la millor quota mitjana de la temporada, amb un 16%, el van veure 236.000 espectadors i va liderar la franja. És el millor resultat des de l'11 de febrer.

També en el rànquing dels programes més vistos va destacar el "Zona zàping", amb 159.000 espectadors i un 17% de quota; l'"Atrapa'm si pots: millors moments", amb una quota del 11,1% i 147.000 espectadors i el "Tarda de cine", amb "La reina Victòria i Abdul", que va obtenir una quota del 10,6% i 144.000 espectadors.

Bons resultats en digital de "Tot es mou" i "InfoK" i en reproduccions a Instagram

Aquesta setmana el "Tot es mou" fa la millor dada de la temporada pel que fa a audiències digitals i l'"InfoK" dedicat al conflicte entre Israel i Palestina ha fet que hagi estat la millor setmana de la temporada.

"El búnquer" continua com el programa més escoltat a la carta i el "Com si fos ahir" i "El paradís de les senyores" copen el rànquing dels 10 vídeos més vistos a la carta. Només hi apareix un altre programa, "El foraster", en segon lloc.

I pel que fa a les xarxes socials, un 85% de les reproduccions, és a dir més de 30 milions, han estat a Instagram.

(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total.)

 

#AudiènciesTV3

Anar al contingut