680.000 espectadors van connectar amb "Col·lapse", en un cap de setmana que TV3 lidera
TV3 lidera el cap de setmana, diumenge, amb un 10% de quota, i dissabte, amb un 14%, el millor des del 29 de juliol. Entre els programes més vistos destaquen els telenotícies, "Col·lapse", amb el millor resultat des del febrer, i el "30 minuts"
Un diumenge més, TV3 va ser líder, amb un 10% de quota. Tres dels cinc programes més vistos van ser de la cadena, amb el "TN cap de setmana vespre", conduit per Cristina Riba i Ramon Pellicer, en segon lloc, amb 380.000 espectadors, un 17,4% i una audiència acumulada de 747.000 persones. L'edició del migdia dels informatius va ser tercera, amb 352.000 espectadors, un 24,2% de quota i hi van connectar 631.000 persones.
El "30 minuts", amb el reportatge "L'atac dels drons", va ocupar el cinquè lloc, amb 207.000 espectadors i un 10% de quota..
També van destacar al rànquing el "Tarda de cine" amb "Els misteris de l'escola de gendarmeria", que va registrar un 10,6% de quota i 177.000 espectadors; l'"Atrapa'm si pots: millors moments", que va fer una quota del 10,4% i 166.000 espectadors; "Els hereus de la terra", que van liderar la franja, amb 148.000 espectadors i una quota del 9,4% i el "Tarda de cine 2", amb la pel·lícula "Assassinats al Mont Saint-Michel", amb 116.000 espectadors i un 7,9% de quota.
TV3 fa el millor dissabte des del 29 de juliol
I pel que fa a dissabte, també va ser la més vista, amb un 14% de quota, a 5,5 punts de la segona, i fa el millor dissabte des del 29 de juliol. Els tres programes més vistos van ser de la cadena i líders de la franja. Les dues edicions de l'informatiu cap de setmana van ocupar els primers llocs, la del vespre, amb una quota del 25,9%, 449.000 espectadors i una audiència acumulada de 778.000 espectadors; i la del migdia, amb 380.000 espectadors, un 28,4% de quota i hi van connectar 649.000 persones.
El podi el va completar "Col·lapse", amb Ricard Ustrell. Hi van connectar 680.000 espectadors, va fer la millor quota mitjana de la temporada, amb un 16%, el van veure 236.000 espectadors i va liderar la franja. És el millor resultat des de l'11 de febrer.
També en el rànquing dels programes més vistos va destacar el "Zona zàping", amb 159.000 espectadors i un 17% de quota; l'"Atrapa'm si pots: millors moments", amb una quota del 11,1% i 147.000 espectadors i el "Tarda de cine", amb "La reina Victòria i Abdul", que va obtenir una quota del 10,6% i 144.000 espectadors.
Bons resultats en digital de "Tot es mou" i "InfoK" i en reproduccions a Instagram
Aquesta setmana el "Tot es mou" fa la millor dada de la temporada pel que fa a audiències digitals i l'"InfoK" dedicat al conflicte entre Israel i Palestina ha fet que hagi estat la millor setmana de la temporada.
"El búnquer" continua com el programa més escoltat a la carta i el "Com si fos ahir" i "El paradís de les senyores" copen el rànquing dels 10 vídeos més vistos a la carta. Només hi apareix un altre programa, "El foraster", en segon lloc.
I pel que fa a les xarxes socials, un 85% de les reproduccions, és a dir més de 30 milions, han estat a Instagram.
(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total.)
#AudiènciesTV3