Sant Just Desvern

L'entrada en servei del Trambaix comportarà la remodelació del servei de sis línies d'autobús

Abans que entri en funcionament el Trambaix, a principis del 2004, s'està comprovant el correcte funcionament tant de la maquinària com dels combois, les vies i la senyalització. L'estrena d'aquest nou transport públic implicarà una duplicitat de servei entre el que actualment fan els autobusos i el que cobrirà el Trambaix. És per això que s'estudia una remodelació del servei de sis línies de bus.

Actualitzat
L'entrada en funcionament del Trambaix comportarà una reestructuració del servei d'autobusos. En concret, de les línies que fan un servei que coincideix totalment o parcialment amb el que farà el Trambaix. L'entitat metropolitana del transport estudia quins recorreguts quedarien duplicats i prepara remodelacions parcials o totals del servei. Les remodelacions totals afectarien l'actual línia 158, que va de Collblanc a Sant Just Desvern; la 67, de plaça Catalunya a Cornellà, i la 167, de Maria Cristina a Esplugues. De manera parcial, les línies que variarien serien la 7, de Diagonal Mar a Zona Universitària, en el tram a partir de Francesc Macià; la 57, del passeig Marítim a Cornellà, en el tram que va de Collblanc a Cornellà, i la 68, de plaça Catalunya a Cornellà, en el tram de Sant Ildefons. Segons l'Autoritat Metropolitana del Transport, en cap cas la remodelació implica una supressió del servei. La redistribució que estan reajustant els tècnics de l'ATM afectarà uns vint-i-dos autobusos de la flota urbana, que progressivament aniran reforçant els serveis d'altres línies durant el primer mig any de funcionamnet del Trambaix.
Anar al contingut