TV3 segueix batent rècords: 31 mesos consecutius líder

TV3 és líder del febrer per 31è mes consecutiu, rècord històric de lideratge ininterromput, amb una quota del 15,1%, a 3,7 punts de la cadena classificada en segon lloc i a 5,8 punts de la tercera. Continua també el lideratge de TV3 en la franja del "day time" i del "prime time". TV3 ha estat la cadena més vista 24 dels 29 dies del mes de febrer i també ha liderat el rànquing de programes en 28 ocasions. 12 dels 15 programes més vistos del rànquing són de la cadena. Els informatius són líders en totes les seves edicions, amb uns resultats excel·lents, i es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu, amb un índex del 8,6, i també són líders en imparcialitat i credibilitat. Molt bona estrena de "Crims" i de "La fossa". A més, rècord de temporada per a "Com si fos ahir", "Cuines" i "Zona zàping". I grans resultats pel "Sense ficció", amb el segon més vist de la temporada, i per al "Tot es mou", amb el quart millor resultat de la temporada. TV3 és la cadena més ben valorada qualitativament, amb un 8,5. I, pel que fa a audiències digitals, el portal de la CCMA i el 324.cat fan el millor febrer. "Com si fos ahir" i "Crims" van ser els més vistos a la carta, i rècord per a l'"InfoK"

TV3 ha tornat a acabar el mes com a líder d'audiència, segons dades de Kantar, i ja són 31 mesos consecutius, el rècord històric de lideratge ininterromput d'una cadena. Aquest febrer, TV3 ha aconseguit una quota del 15,1%. Ha superat en 3,7 punts la cadena classificada en segon lloc, Telecinco, i en 5,8 punts la tercera, Antena 3.

TV3 continua sent líder en les franges de "day time", amb una quota del 15,7%, 3,7 punts per sobre de la cadena classificada en segon lloc, Telecinco, i de "prime time", amb una quota del 16,2%, i supera en 5,7 punts la segona classificada, Telecinco, tot i la forta competència en aquesta franja.

TV3 ha liderat l'audiència 24 dies dels 29 del mes de febrer i el rànquing dels programes més vistos del dia en 28 ocasions. També és la cadena més ben valorada al febrer, al panel de GfK, amb un 8,5. GfK és l'empresa multinacional alemanya d'investigació i anàlisi de mercat que elabora informes sobre les valoracions qualitatives dels espectadors per a les principals televisions europees (BBC, ITV, ZDF, RTE, VRT, CTC, etc.).

Excel·lents resultats dels informatius, líders en totes les edicions i els més ben valorats en qualitat, imparcialitat i credibilitat.

Un mes més, els telenotícies es mantenen líders en totes les edicions i han encapçalat el rànquing dels programes més vistos del dia en 28 ocasions, 20 el "TN vespre" i 8 el "TN cap de setmana vespre".

12 dels 15 programes més vistos del rànquing del mes són de TV3, amb el "TN vespre" del dia 3 en primer lloc, amb una quota del 31,8% i 788.000 espectadors; el "TN cap de setmana vespre", del 16 de febrer, va ser tercer, amb 599.000 espectadors i una quota del 23%; el "TN migdia" del 3 va ser sisè, amb 511.000 espectadors i una quota del 31,4%, i en dotzè lloc es troba el "TN cap de setmana migdia" del 8 de febrer, amb una quota del 26,3% i 419.000 espectadors.

Els informatius de TV3 es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8,6, segons el panel de GfK, a distància del segon. El "TN comarques", amb un 8,9, és l'informatiu més ben valorat, i el del 3, amb 379.000 espectadors i una quota del 27,1%, va ocupar el dissetè lloc del rànquing mensual. Els telenotícies de TV3 també són líders en imparcialitat, amb un 94,9%, i líders en credibilitat, amb un 96,6%.

Molt bons resultats de les noves estrenes i rècords de temporada

Entre els programes més vistos, a banda dels telenotícies, hi ha espais de totes les temàtiques de la programació de TV3: entreteniment, sèries i documentals.

El "Polònia" del dia 13 de febrer ocupa el quart lloc del rànquing dels més vistos del mes, amb una quota del 22,6% i 586.000 espectadors. Excel·lent estrena de "Crims", que se situa en el cinquè lloc, amb una quota del 22,5% i 541.000 espectadors, el capítol més vist fins ara. L'espai té un 8,5 de valoració qualitativa.

L'"Està passant", el programa d'humor del vespre, que es va emetre el dia 5 va ocupar el vuitè lloc, amb una quota del 22% i 484.000 espectadors, i el programa té una valoració qualitativa de 8,8. També destaca el capítol del "Sense ficció" titulat "Passeig de Gràcia: l'escenari burgès", que es va emetre el dia 11, i és el segon millor resultat de la temporada, amb 475.000 espectadors i un 19,4% de quota. A més, té un 8,8 de valoració al panel del GfK.

Una altra bona estrena d'aquest febrer ha estat "La fossa", que va liderar la franja, amb una quota del 14,1% i 316.000 espectadors. I rècords de temporada, el 12, per a "Com si fos ahir", la sèrie de la sobretaula, amb 355.000 espectadors i una quota del 22,9%; per al "Cuines", en què Marc Ribas va preparar una crema de carxofes que van veure 430.000 espectadors i va fer un 26,5% de quota, i per al "Zona zàping" del 28, amb una quota del 15,3% i 384.000 espectadors.

També destaca el capítol de l'"APM?" del dia 12, amb una quota del 16,8% i 425.000 espectadors. Un altre programa que ha tingut molt bons resultats aquest mes ha estat "Tot es mou" . El dia 25, amb el primer cas de coronavirus confirmat a Catalunya, va fer el quart millor resultat de la temporada, amb 269.000 espectadors i una quota del 22,4%, i va liderar tota la tarda.  

El "Quatre gats" va tornar a la graella el dia 6, i en les quatre emissions d'aquest mes ha registrat una mitjana de 241.000 espectadors i un 11,3% de quota. I la segona temporada de l'"Ofici de viure" va començar el dia 23, amb un 7,6% de quota i 123.000 espectadors.

L'emissió simultània per TV3 i el 3/24 de l'acte del Consell per la República a Perpinyà, que es va emetre ahir, va fer una audiència conjunta de 212.000 espectadors i un 22,4% de quota, i a més va liderar la franja.

El portal de la CCMA i el 324.cat fan el millor febrer, i rècord per a l'"InfoK".

Al febrer, TV3 ha tingut més de 9 milions de reproduccions de vídeo. El programa més vist a la carta ha estat "Com si fos ahir", amb 164.000 usuaris únics i més d'1.200.000  reproduccions. "Crims" s'ha col·locat en segon lloc, amb més de 100.000 usuaris únics i 336.000 reproduccions. Els tres vídeos de TV3 amb més reproduccions són capítols de "Crims". I el programa de l'estrena ja acumula més de 86.000 reproduccions.

L'"InfoK" fa rècord d'audiència amb prop de 59.000 usuaris únics i 135.000 reproduccions de vídeo a la carta, en bona part gràcies a l'edició especial dedicada al coronavirus. 

I dues emissions del "Tot es mou" encapçalen el rànquing de vídeos més vistos en directe, amb 16.000 i 12.000 usuaris únics.

El portal de la CCMA ha tingut al febrer una audiència de 3,7 milions d'usuaris únics, s'ha situat com el millor mes de febrer, i un 20% més que el mateix mes del 2019. El 324.cat, la secció de notícies del portal de la CCMA, obté una audiència digital de més d'1,6 milions d'usuaris únics, amb un increment del 26% respecte del febrer del 2019, i també es converteix en la millor audiència mai registrada en un mes de febrer.

I, a les xarxes socials, durant el febrer la conversa social de TV3 ha generat més de 220.000 missatges a Twitter. El programa més comentat ha estat "Preguntes freqüents", amb 72.000 missatges. I el segon programa ha estat "Tot es mou", amb 20.000 missatges.

(Font: Kantar, ind. 4 i +)

tv3.cat

Anar al contingut