Trànsit comença a multar qui superi la velocitat variable entre la Diagonal i Martorell

Després d'uns dies de proves, la velocitat variable a l'AP-7, l'AP-2 i la B-23 des de Martorell fins a la Diagonal de Barcelona ja és efectiva. Aquest tram de gairebé 20 quilòmetres, s'afegeix als que hi havia a l'accés des de Castelldefels, tant per l'autovia C-31 com per l'autopista del Garraf, la C-32.
Trànsit comença a multar qui superi la velocitat variable entre la Diagonal i Martorell
Barcelona

Trànsit comença a multar qui superi la velocitat variable entre la Diagonal i Martorell

Després d'uns dies de proves, la velocitat variable a l'AP-7, l'AP-2 i la B-23 des de Martorell fins a la Diagonal de Barcelona ja és efectiva. Aquest tram de gairebé 20 quilòmetres, s'afegeix als que hi havia a l'accés des de Castelldefels, tant per l'autovia C-31 com per l'autopista del Garraf, la C-32.
Redacció
Finalitza la setmana de proves en el tram de velocitat variable.

Finalitza la setmana de proves en el tram de velocitat variable.

Els panells lluminosos anunciaran els límits de velocitat, que aniran variant en funció de diferents paràmetres com la congestió, les incidències viàries i meteorològiques o les condicions mediambientals.

D'aquesta manera, queden ja coberts amb la velocitat variable tots els accessos sud de Barcelona. La següent via on es preveu que s'instal·li és la B-20 nord, entre Santa Coloma de Gramenet i Tiana.

El tram ha suposat una inversió total de 2,9 milions d'euros i segons el conseller d'Interior, Felip Puig, el seu model permetrà un "estalvi considerable" en combustible i temps, a més de reduir els accidents.