Mig miler de botiguers debaten en una jornada les noves tendències del comerç abans de la campanya de Nadal

Cornellà de Llobregat (ACN).- Els clients es fien més de les ressenyes sobre productes que fan coneguts seus en xarxes socials que en anuncis. I, per tant, és important que un comerciant estigui atent a aquest àmbit. Cadenes de supermercats líders als Estats Units ja han començat a mesclar les compres en línia amb les presencials: el client pot fer una comanda a la xarxa i passar-la a buscar ell mateix més tard. Aquestes són algunes de les tendències més innovadores que s'han presentat aquest dimecres a la jornada 'Comerç al dia', que ha organitzat el departament d'Empresa. Hi han participat mig miler de botiguers d'arreu de Catalunya, en un moment en què molts comencen a escalfar motors de cara a la campanya de Nadal i Reis.
Mig miler de botiguers debaten en una jornada les noves tendències del comerç abans de la campanya de Nadal

Mig miler de botiguers debaten en una jornada les noves tendències del comerç abans de la campanya de Nadal

Cornellà de Llobregat (ACN).- Els clients es fien més de les ressenyes sobre productes que fan coneguts seus en xarxes socials que en anuncis. I, per tant, és important que un comerciant estigui atent a aquest àmbit. Cadenes de supermercats líders als Estats Units ja han començat a mesclar les compres en línia amb les presencials: el client pot fer una comanda a la xarxa i passar-la a buscar ell mateix més tard. Aquestes són algunes de les tendències més innovadores que s'han presentat aquest dimecres a la jornada 'Comerç al dia', que ha organitzat el departament d'Empresa. Hi han participat mig miler de botiguers d'arreu de Catalunya, en un moment en què molts comencen a escalfar motors de cara a la campanya de Nadal i Reis.