TV3, líder de l'octubre, amb una quota del 13,2%, i és la més ben valorada qualitativament

TV3 és líder d'octubre, amb una quota del 13,2%, a 0,7 i 2,5 punts de les cadenes classificades en segon i tercer lloc. TV3 lidera la franja del prime time, amb contundència. TV3 ha estat la cadena més vista 20 dies del mes d'octubre i també ha liderat el rànquing de programes 29 dies del mes, i ho ha fet sempre amb un telenotícies. La cadena col·loca 13 programes entre els 20 més vistos. Els informatius són líders en totes les edicions, amb bons resultats, i es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu, amb un índex del 8,5. També són líders en credibilitat. La nit dedicada a Àngel Cases va fer un resultat excel·lent. I "Polònia" fa el rècord de la temporada. TV3 continua sent la cadena més ben valorada qualitativament, amb un 8,4. I, pel que fa a audiències digitals, el portal de la CCMA té més de 4 milions d'usuaris únics. El volcà de La Palma, el més vist en directe, i "Crims", el programa amb més audiència digital a la carta

TV3 ha tornat a acabar el mes com a líder d'audiència, segons dades de Kantar. Aquest octubre, TV3 ha aconseguit una quota del 13,2%. Ha superat en 0,7 i 2,5 punts les cadenes classificades en segon i tercer lloc, Telecinco i Antena3.

TV3 lidera la franja del prime time, amb comoditat, amb una quota del 15,1%, i supera per 4,4 punts la segona classificada, Telecinco.

TV3 ha liderat l'audiència 20 dies dels 31 del mes d'octubre i el rànquing dels programes més vistos del dia en 29 ocasions, i sempre ho ha fet amb una edició dels telenotícies.

També és la cadena més ben valorada a l'octubre, al panel de GfK, amb un 8,4. GfK és l'empresa multinacional alemanya d'investigació i anàlisi de mercat que elabora informes sobre les valoracions qualitatives dels espectadors. Algunes de les televisions públiques més importants d'Europa han fet servir l'estudi qualitatiu "Jurat d'espectadors", de GfK, com per exemple la britànica BBC, l'alemanya ZDF, la neerlandesa NPO, la irlandesa RTÉ, la belga VRT, la russa CTC i també la privada britànica ITV. Actualment, a més de TV3, la BBC i la neerlandesa NPO continuen fent-lo servir i s'hi han afegit les televisions públiques de Mèxic i de Singapur.

Excel·lents resultats dels informatius, líders de totes les edicions

Un mes més, els telenotícies es mantenen líders en totes les edicions i han encapçalat el rànquing dels programes més vistos del dia en 29 ocasions: 20 el "TN vespre", 8 el "TN cap de setmana vespre" i 1 l'edició del migdia del cap de setmana.

13 dels 20 programes més vistos del rànquing del mes són de TV3. El  "TN vespre" del dia 4 d'octubre, amb una quota del 26,7% i 629.000 espectadors, va ocupar el segon lloc del rànquing; el "TN cap de setmana vespre" del 24 va ser tercer, amb 563.000 espectadors i un 24,% de quota. El quart lloc va ser per al "TN migdia" del 4 d'octubre, amb 505.000 espectadors i una quota del 32%. I en setè lloc es troba l'edició del migdia de l'informatiu del cap de setmana del 3 d'octubre, amb una quota del 26,5% i 434.000 espectadors.

I pel que fa al "TN comarques", el del dia 4 va ser el 20è més vist del mes, amb una quota del 23,1% i 306.000 espectadors, i continua com l'informatiu més ben valorat, segons el panel de GfK, amb un 8,8.

Els informatius de TV3 es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8,5, segons el panel de GfK. També són líders en credibilitat, amb un 97%.

També destaca l'excel·lent valoració qualitativa del "Més 324", amb un 8.9, el millor de la cadena.

Bons resultats dels programes del prime time

Entre els programes més vistos, a banda dels telenotícies, hi ha espais de totes les temàtiques de la programació de TV3: entreteniment, sèries i documentals.

La nit especial dedicada a la figura d'Àngel Casas va fer uns resultat excel·lents, amb una audiència acumulada d'1.058.000 espectadors. I va ocupar el sisè lloc amb "TV3 presenta Àngel Casas Show", amb una audiència mitjana de 955.000 espectadors, una quota del 20,5% i 457.000 espectadors. El documental de "Sense ficció" "Àngel Casas tal com raja", inclòs en el programa, va fer una quota del 20,3% i el van veure 448.000 espectadors. Mentre que "Recordant... Àngel Casas", va fer una quota del 19,1%, 214.000 espectadors i una d'acumulada de 592.000 espectadors.

El "Polònia" del dia 28 és vuitè, i fa el millor resultat de la temporada, amb 416.000 espectadors i un 18,1% de quota, i té un 8,7 en qualitat segons el GfK. El final de la temporada de "Crims", amb el crim de la Guàrdia Urbana, ha estat excel·lent. L'últim capítol, que es va emetre el dia 11 va fer una quota del 19,4% i el van veure 409.000 espectadors, va ser el  novè del rànquing. La mitjana dels quatre capítols va ser de 448.000 espectadors i una quota del 20,4%, a més de ser líder de la franja. I la valoració qualitativa és d'un 8,7.

El "Cuines", amb Marc Ribas i Gessamí Caramés, continua destacant cada migdia. El del dia 1, en què van preparar una coca d'anís, va ser onzè, amb 390.000 espectadors i un 26,6% de quota.

Una de les estrenes destacades del mes, va ser la de la sèrie "L'última nit del Karaoke", el dia 18, dotzena al rànquing mensual, amb una quota del 17,6% i 384.000 espectadors. L'audiència acumulada va ser de 641.000 espectadors.

L'"APM?", del dia 20 d'octubre, ocupa el 15è lloc, amb 328.000 espectadors i una quota del 14,8%. "Joc de cartes" continua amb els seus bons resultats i lidera el prime time. El seu millor dia va ser el 13, en què Marc Ribas buscava el millor restaurant de cuina empordanesa, que se situa en 16è lloc, amb 320.000 espectadors i un 18,7% de quota. El va seguir en el rànquing l'"Està passant", del dia 4, amb una quota del 17,4% i 318.000 espectadors.

L'"Atrapa'm si pots", amb Llucià Ferrer, i el nou format d'aquesta temporada, el dia 24 d'octubre fa la màxima de la temporada, amb una quota del 14,7% i 299.000 espectadors.

I el "Com si fos ahir", la sèrie de la sobretaula, el dia 7 d'octubre, amb una quota del 19,7% i 289.000 espectadors, se situa en 26è lloc.

El portal de la CCMA rep més de 4 milions d'usuaris únics i "Crims" és el programa amb més audiència digital a la carta.

Pel que fa a les audiències digitals, s'han fet 11,5 milions de reproduccions de vídeo, en directe i a la carta.

"Crims" ha estat el programa amb més audiència digital a la carta, amb 246.000 usuaris únics i 965.000 reproduccions. Els 4 vídeos amb més reproduccions del mes d'octubre han estat els capítols del crim de la Guàrdia Urbana. "Com si fos ahir" ha estat el programa amb més reproduccions de vídeo a la carta, amb 1,3 milions de reproduccions.

I l'emissió més vista en directe ha estat l'erupció del volcà de La Palma, el dia 9, amb gairebé 25.600 usuaris únics. Durant tot el mes l'han vist prop de 150.000 espectadors.

El portal de la CCMA va tenir 4,1 milions d'usuaris únics. El 324.cat obté una audiència digital de 2 milions d'usuaris únics.

I pel que fa a les xarxes socials, la conversa social sobre els programes de TV3 ha generat més de 179.400 missatges a Twitter. I el "Preguntes freqüents" ha estat el programa més comentat del mes a Twitter, amb 33.800 missatges.

(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total.)

tv3.cat

Anar al contingut