Barcelona

Uns 150 clients de concessionaris de Barcelona i Cornellà es queden sense cotxe

Uns 150 clients de diversos concessionaris de Cornellà i de Barcelona s'han quedat sense cotxe tot i haver-lo pagat, segons ha pogut saber Televisió de Catalunya. El gerent dels punts de venda els ha comunicat que no pot lliurar-los els vehicles que han comprat ni pot tornar-los els diners. Els clients afectats intenten organitzar-se perquè, en conjunt, havien avançat uns tres milions d'euros.

Actualitzat
Els clients feia setmanes que esperaven el vehicle que havien comprat. Alguns ja el tenien totalment pagat i d'altres, només en part. Aquest dilluns han confirmat el que ja veien a venir. El gerent dels concessionaris els ha informat que no tindran el cotxe i que no els tornarà els diners. Els contractes es van formalitzar als concessionaris de les empreses Almeda Motors, Viacar i Vancar, que distribueixen models de les marques Mazda i Ford.

Als concessionaris, les coses no van millor: van tancar divendres. I els tallers de reparació, gestionats per les mateixes empreses, han obligat els treballadors a fer vacances forçoses fins a finals de mes. En total, uns 90 empleats fa dos mesos que no cobren i ara esperen que algú els expliqui quin serà el seu futur laboral.
Anar al contingut