Barcelona

L'arribada del MWC multiplica per deu les vendes de llagosta i llamàntol

Mercabarna dispara la venda dels productes més cars pel Congrés Mundial de Mòbils

RedaccióActualitzat

Entre els assistents al Mobile, hi ha molts perfils, però destaquen els càrrecs directius d'empreses, que generen un important negoci a Barcelona i les ciutats del voltant. Restaurants i hotels ja estan a punt per a una clientela que no s'està de res. Una prova és que a Mercabarna s'ha disparat la venda dels productes més cars.

Llagostes, llamàntols, ostres... Jordi Cubells, director general de Maresmar, ha explicat que els mariscos més exclusius multipliquen per 10 la demanda aquests dies amb motiu del Congrés Mundial de Mòbils:

" La llagosta, aquesta setmana, es ven més inclús que per Nadal. El llamàntol blau, sobretot, també. Productes que durant l'any no tenen tant de consum, aquests dies destaquen."

També es busquen els productes manipulats, tallats i nets, a punt de cuinar, per alleugerir la feina als restaurants. Com les broquetes de peix cru o el salmó preparat per elaborar "cebiches" i "sushi". Els restaurants demanen a Mercabarna que facilitin la feina als xefs i que serveixin el peix en porcions, tallat o filetejat.

Al polígon alimentari de Mercabarna hi ha una trentena d'empreses especialitzades a servir restauració, que aquests dies treballaran nit i dia, i algunes incrementaran el personal o reforçaran els torns. En sortiran aquests dies 100.000 quilos de carn, un 20% més que qualsevol altra setmana d'aquest mes. Majoritàriament, hamburgueses elaborades amb les carns més selectes i vedella a trossos.

 

► Tota la informació del MWC17 a l'especial sobre el Mobile World Congress

 

VÍDEOS RELACIONATS
ESPECIALS RELACIONATS
Anar al contingut