L'Espanyol i la Generalitat han signat un acord de col·laboració per promocionar Catalunya (rcdespanyol.com)
Espanyol

La Generalitat i el RCD Espanyol signen un acord per promocionar Catalunya com a destinació turística

D'aquesta manera, Catalunya i el club blanc-i-blau fan servir la seva creixent projecció internacional per guanyar presència al món i enfortir la seva imatge, per provocar un efecte reclam a turistes i seguidors potencials

Actualitzat

El conseller d'Empresa i Coneixement, Jordi Baiget, i el conseller delegat del RCD Espanyol, Ramon Robert, han signat avui un acord per promocionar conjuntament Catalunya com a destinació turística a nivell mundial

No fa ni 24 hores que Ramon Robert va dir en roda de premsa que l'objectiu de la propera temporada era que l'Espanyol entrés en competició europea i és que de motius per l'optimisme no en falten després que el club perico hagi signat una gran temporada, acabant en vuitena posició en una competició esportiva d'impacte mundial com la Lliga espanyola. A més, des de que l'Espanyol és en mans del multimilionari xinès, Chen Yansheng, el club blanc-i-blau s'ha anat guanyant un lloc en l'emergent mercat asiàtic. Amb aquest acord doncs, el creixement exponencial de la imatge de l'Espanyol s'uneix amb la marca Catalunya com a reclam per als turistes i als seguidors potencials.

A efectes pràctics, el RCD Espanyol promocionarà Catalunya a través dels seus canals digitals (web i xarxes socials, especialment les asiàtiques Sina Weibo i Wechat on el club hi té presència) i de la seva revista corporativa. També a través del videomarcador de l'estadi es passarà un espot publicitari de Catalunya els dies que hi hagi partit, i col·laborarà amb l'Agència Catalana de Turisme, l'ACT, en diversos viatges de premsa i familiarització al llarg de l'any. El club cedirà també els drets d'imatge del logo i d'alguns jugadors per accions promocionals, i organitzarà trobades entre els jugadors i operadors turístics i fans internacionals perquè actuïn com a prescriptors. A més, l'Agència Catalana de Turisme serà un dels col·laboradors de la gira d'estiu del RCD Espanyol, i ambdues entitats col·laboraran en la realització d'un vídeo promocional on el club blanc i blau i els atractius turístics de Catalunya seran els fils conductors.

Per la seva banda, l'Agència Catalana de Turisme donarà visibilitat internacional al RCD Espanyol i al seu ambiciós projecte d'internacionalització a través de les seves plataformes on-line (webs www.catalunya.com i http://act.gencat.cat i xarxes socials del Catalunya Experience), i donarà suport al club en la comercialització dels seus productes tant a través dels centres de promoció turística que l'ACT té a l'exterior com a les oficines de turisme de Catalunya. També donarà a conèixer les novetats del club a través dels butlletins que envia tant al sector turístic català com als operadors turístics estrangers, i facilitarà la presència de l'Espanyol a les diferents fires i workshops que organitzi.

 

Anar al contingut