Els mitjans digitals són els que més creixen el 2009 amb un augment del 56%

Barcelona (ACN).- El Baròmetre de la comunicació i la cultura corresponent a l'any 2009, que s'ha presentat aquest divendres a Barcelona, mostra un espectacular augment del consum de mitjans digitals -d'un 56% respecte l'any anterior- que se situa en un total de 1.740.000 de persones . Alhora, Internet és el mitjà que més ha augmentat la seva penetració entre la població ¿puja un 53%-, passant del 17% de la població al 27%. Pel que fa als mitjans tradicionals ¿televisió, ràdio, diaris- només les revistes creixen en penetració entre el conjunt de la població ¿fins a un 4,2%-, si bé tots augmenten les audiències relatives. En televisió, l'audiència ha crescut un 1,6%, en ràdio, un 0,4% i en diaris, un 1,2%.
Els mitjans digitals són els que més creixen el 2009 amb un augment del 56%

Els mitjans digitals són els que més creixen el 2009 amb un augment del 56%

Barcelona (ACN).- El Baròmetre de la comunicació i la cultura corresponent a l'any 2009, que s'ha presentat aquest divendres a Barcelona, mostra un espectacular augment del consum de mitjans digitals -d'un 56% respecte l'any anterior- que se situa en un total de 1.740.000 de persones . Alhora, Internet és el mitjà que més ha augmentat la seva penetració entre la població ¿puja un 53%-, passant del 17% de la població al 27%. Pel que fa als mitjans tradicionals ¿televisió, ràdio, diaris- només les revistes creixen en penetració entre el conjunt de la població ¿fins a un 4,2%-, si bé tots augmenten les audiències relatives. En televisió, l'audiència ha crescut un 1,6%, en ràdio, un 0,4% i en diaris, un 1,2%.