El Síndic de Greuges rep un 7'4% més de queixes i consultes durant el 2014 i atén més de 53.000 persones

Barcelona (ACN).- Les actuacions del Síndic el 2014 van créixer un 7'4% respecte el 2013, passant de les 21.823 a les 27.211. Més de 53.000 persones han acudit a la institució per poder resoldre algunes situacions, i majoritàriament, en un 38'4% per temes relacionats amb polítiques socials. El Síndic però, ha detectat un augment significatiu, del 9'9 al 16% de les consultes relacionades amb el consum, sobretot per telefonia, xarxes i tarifació, però també per tramitar possibles irregularitats de les companyies d'electricitat, gas i aigua. Rafael Ribó ha destacat que en un 97% dels casos s'accepten les recomanacions que efectuen i recorda que les empreses privades són més ràpides i compleixen més que l'administració.
El Síndic de Greuges rep un 7'4% més de queixes i consultes durant el 2014 i atén més de 53.000 persones

El Síndic de Greuges rep un 7'4% més de queixes i consultes durant el 2014 i atén més de 53.000 persones

Barcelona (ACN).- Les actuacions del Síndic el 2014 van créixer un 7'4% respecte el 2013, passant de les 21.823 a les 27.211. Més de 53.000 persones han acudit a la institució per poder resoldre algunes situacions, i majoritàriament, en un 38'4% per temes relacionats amb polítiques socials. El Síndic però, ha detectat un augment significatiu, del 9'9 al 16% de les consultes relacionades amb el consum, sobretot per telefonia, xarxes i tarifació, però també per tramitar possibles irregularitats de les companyies d'electricitat, gas i aigua. Rafael Ribó ha destacat que en un 97% dels casos s'accepten les recomanacions que efectuen i recorda que les empreses privades són més ràpides i compleixen més que l'administració.