TV3 es manté com a televisió líder a internet a Catalunya durant 54 mesos consecutius i Catalunya Ràdio obté la millor audiència des de l'octubre del 2017

Segons les dades del mes d'octubre del 2021 de Comscore, TV3 es manté líder a internet a Catalunya durant 54 mesos consecutius, amb 2.442.000 usuaris únics, i creix un 15%. Catalunya Ràdio aconsegueix 931.000 usuaris únics a tot Espanya i creix un 9% respecte del mes anterior. És la segona millor dada històrica des del rècord del 2017. El global de la CCMA a tot l'Estat registra 3.331.000 usuaris únics

Segons les dades de Comscore* corresponents a l'octubre del 2021, TV3 és la cadena de televisió líder a internet a Catalunya, amb 2.442.000 usuaris únics, un 15% més, i manté el lideratge durant 54 mesos consecutius. Al conjunt d'Espanya**, TV3 arriba als 2.899.000 usuaris únics, un 19% més que el mes anterior.

Catalunya Ràdio aconsegueix a tot Espanya 931.000 usuaris únics i creix un 9% en relació amb el mes de setembre. És la segona millor dada històrica des del rècord del 2017. A Catalunya*, a l'octubre, arriba als 797.000 usuaris únics i també creix un 2% tant respecte de l'octubre de l'any passat com respecte del mes anterior. És també l'única emissora generalista que creix a Catalunya respecte del mes anterior.

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) obté 2.752.000 usuaris únics a Catalunya* i un abast del 44,2 % del conjunt dels internautes. A Espanya**, obté 3.331.000 usuaris únics. A l'octubre, l'audiència ha crescut un 15% a Catalunya i un 18% al conjunt de l'Estat.

Segons dades internes d'Adobe Analytics***, "Crims" , "Com si fos ahir" i el "TN vespre" són els continguts més vistos de TV3 per internet a l'octubre.

A Catalunya Ràdio, els continguts més escoltats a la carta el mes d'octubre són els programes "Crims", "El matí de Catalunya Ràdio" i "El suplement".

*Comscore MMX Multiplataforma. Regió: Catalunya, juny 2017- octubre 2021, Espanya.

**Comscore MMX Multiplataforma. Audiència total, juny 2017- octubre 2021, Espanya.

***Informació elaborada a partir de les dades internes d'Adobe Analytics, octubre del 2021.

tv3.cat

catradio.cat

Anar al contingut