La final d'"Eufòria" bat récords

La final d'"Eufòria", en què la Mariona es va proclamar vencedora, ha batut tots els rècords d'audiència televisiva, digital i de participació. I TV3 fa el millor dia de la temporada amb un 20,6%.

Rècord de la final. L'edició d'ahir va ser la més vista de totes amb una  de 473.000 espectadors i una quota que frega el 30% (29.7%). 

És líder en tots els targets: nens (45.7%), joves (32.7%), persones de 25 a 44 anys (24.6%), de 45 a 64 (25.2%) i de 65 i més (30.6%). 

Tot plegat, amb els bons resultats d'altres programes com la sèrie "Com si fos ahir" que obté 321.000 espectadors de mitjana i una quota del 23,7%, fa que TV3 registri el rècord de la temporada amb una quota del 20,6%. És la millor dada de TV3 des del 14 de febrer 2021 jornada de les eleccions al Parlament. 

 

Rècords també d'audiències digitals 

Pel que fa a les audiències digitals, ha estat la gala més vista en directe als mitjans digitals, amb 29.300 usuaris únics. 

Es va aconseguir un rècord de participació. Es van registrar un total de 306.213 vots: 167.657 a la primera ronda i 138.556 a la segona. 

Més de 278.000 usuaris únics van accedir al web del programa, generant més de 870.000 pàgines vistes. 

80.700 usuaris van accedir ahir a l'aplicació de TV3. És la dada diària més alta des de l'octubre del 2017. 

L'emissió de Twitch de 30 hores va ser seguida per més de 10.000 usuaris únics (10.358). 

Es van publicar 7.428 missatges a Twitter relacionats amb el programa. 

(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total.) 

tv3/euforia 
instagram/euforiatv3  

twitch.tv/euforiatv3 

twitter.com/EuforiaTV3 

#audiènciesTV3 

Anar al contingut