Catalunya Ràdio supera els 900.000 usuaris únics al març, la millor audiència des d'octubre del 2017
Comscore març 2020

Catalunya Ràdio supera els 900.000 usuaris únics al març, la millor audiència des de l'octubre del 2017

L'emissora creix un 53% a internet, segons l'últim balanç d'audiència a Catalunya de la consultora Comscore

Actualitzat

La ràdio, la televisió i el consum digital estan sent bones aliades de les persones, especialment durant aquest temps de confinament i crisi pel coronavirus. 

Catalunya Ràdio ha aconseguit la millor audiència digital a nivell d'Espanya des de l'octubre del 2017. Això es tradueix en 905.000 usuaris únics. Segons dades internes d'Adobe Analytics, els programes més escoltats a la carta el mes de març han estat "El matí de Catalunya Ràdio" i "Crims", que també ha triomfat en la seva versió a TV3.

Durant aquestes setmanes de confinament i teletreball a la ràdio (i les que vindran), l'oferta a internet no només no s'ha aturat, sinó que s'ha intensificat. En aquest context, Catalunya Ràdio ha estrenat un nou disseny web i una oferta de podcasts als assistents de veu Alexa d'Amazon, i s'ha convertit en la primera emissora del país a prestar aquest servei. Entre d'altres, també s'ha incorporat a l'oferta la docusèrie "Confinats" al canal de Youtube d'Adolescents iCat, protagonitzada per adolescents que narren el seu confinament. A més, s'ha activat el podcast temàtic "Coronavirus: pandèmia global", que recull tot el més destacat que emet Catalunya Ràdio al voltant de la Covid-19. A més, al canal de Youtube de Catalunya Ràdio s'ha presentat la sèrie de microcàpsules "Diccionari Adolescent-Adult" i la versió casolana i diària d'"El club de la mitjanit". 
 

Segons les dades del mes de març del 2020 de Comscore, TV3 es manté líder a internet a Catalunya durant 35 mesos consecutius, superant els 3.000.000 d'usuaris únics. D'altra banda, el conjunt de la CCMA aconsegueix 3.313.000 usuaris únics a Catalunya, amb un abast del 57% del conjunt d'internautes.

Anar al contingut