Catalunya Ràdio supera els 900.000 usuaris únics al març, la millor audiència des de l'octubre del 2017
L'emissora creix un 53% a internet, segons l'últim balanç d'audiència a Catalunya de la consultora Comscore
La ràdio, la televisió i el consum digital estan sent bones aliades de les persones, especialment durant aquest temps de confinament i crisi pel coronavirus.
Catalunya Ràdio ha aconseguit la millor audiència digital a nivell d'Espanya des de l'octubre del 2017. Això es tradueix en 905.000 usuaris únics. Segons dades internes d'Adobe Analytics, els programes més escoltats a la carta el mes de març han estat "El matí de Catalunya Ràdio" i "Crims", que també ha triomfat en la seva versió a TV3.
AUDIÈNCIES | Catalunya Ràdio
Saül Gordillo (@saulgordillo) April 20, 2020
creix un 53% a internet i supera els 900.000 usuaris únics
La millor audiència des de l'octubre de 2017
Enhorabona als professionals i gràcies per la confiança!#coronavirusCatRàdio pic.twitter.com/nDebTCVw1a
Durant aquestes setmanes de confinament i teletreball a la ràdio (i les que vindran), l'oferta a internet no només no s'ha aturat, sinó que s'ha intensificat. En aquest context, Catalunya Ràdio ha estrenat un nou disseny web i una oferta de podcasts als assistents de veu Alexa d'Amazon, i s'ha convertit en la primera emissora del país a prestar aquest servei. Entre d'altres, també s'ha incorporat a l'oferta la docusèrie "Confinats" al canal de Youtube d'Adolescents iCat, protagonitzada per adolescents que narren el seu confinament. A més, s'ha activat el podcast temàtic "Coronavirus: pandèmia global", que recull tot el més destacat que emet Catalunya Ràdio al voltant de la Covid-19. A més, al canal de Youtube de Catalunya Ràdio s'ha presentat la sèrie de microcàpsules "Diccionari Adolescent-Adult" i la versió casolana i diària d'"El club de la mitjanit".
Segons les dades del mes de març del 2020 de Comscore, TV3 es manté líder a internet a Catalunya durant 35 mesos consecutius, superant els 3.000.000 d'usuaris únics. D'altra banda, el conjunt de la CCMA aconsegueix 3.313.000 usuaris únics a Catalunya, amb un abast del 57% del conjunt d'internautes.