Peatges

Reunió per estudiar la gratuïtat de les autopistes en cas d'embús després de les cues d'ahir

Govern català, concessionàries d'autopistes i altres sectors implicats es reuniran aquesta tarda al Departament d'Obres Públiques per parlar de si les autopistes han de ser gratuïtes en situacions d'embussos com, per exemple, el d'aquest diumenge als peatges de la C-32. Els conductors que tornaven de la costa gironina es van trobar cues que els van tenir parats durant hores, la qual cosa va provocar la indignació dels usuaris. I és que havien de pagar per passar per una via ràpida, tot i estar gran part del temps parats. ACESA no ha volgut explicar per què no va aixecar les barreres.

Actualitzat
Una altra reunió de totes les parts implicades per parlar de si les autopistes han de ser gratuïtes en situacions d'embussos. La reunió convocada al Departament de Política Territorial i Obres Públiques coincideix amb la tornada d'ahir. Cues quilomètriques en l'"operació tornada" de diumenge Tres accidents als accessos més importants a Barcelona per la costa van generar un trànsit caòtic a l'hora de la tornada d'aquest cap de setmana. A l'autopista de Tarragona, a l'autopista del Garraf, a Castelldefels, i a l'autopista del Maresme, a Mataró, on hi va haver quatre vehicles accidentats. Això va obligar a tallar dos carrils en direcció a Barcelona i les cues van arribar fins a quinze quilòmetres. El peatge d'Arenys vivia una situació pròpia de ple estiu. La indignació dels conductors en veure's obligats a pagar peatge era directament proporcional a la magnitud del col·lapse. De moment, la concessionària ACESA no ha considerat oportú fer declaracions sobre si el peatge hauria hagut de ser gratuït.
Anar al contingut