Telefònica vol reduir al mínim els contractes de prepagament (Foto: EFE)
Telefònica vol reduir al mínim els contractes de prepagament (Foto: EFE)
Catalunya

"Abús per part de Telefònica"

Actualitzat
La Marta Codina vol denunciar un "abús per part de Telefónica", atès que té contractada una tarifa plana d'internet per a mòbil i fa dos mesos que està sense servei, tot i que no té cap deute amb la companyia. Aquest és el seu relat:

"Després d'una estada al mes d'abril a Suïssa, ens van tallar el servei de manera sobtada. En trucar al 1004 i preguntar-ne el motiu, ens van explicar que era una mida preventiva davant l'augment de despesa en relació amb el nostre historial de consum, ja que a l'estranger la tarifa plana s'anul·la. Fins aquí, res a dir, en tot cas demanar una prèvia informació abans de procedir, i agrair la confiança de la companyia en uns clients que mai no li han tornat una factura impagada.

A fi i efecte de recuperar el servei, se'ns demana, el 30 d'abril, que ingressem en un compte de Telefónica la suma de 435 € per satisfer una factura encara inexistent que, en tot cas, correspondria al dia 1 de juny. Cal remarcar que els que t'atenen en aquest cas no són els simpàtics treballadors de primera línia, sinó un servei anomenat "Tráfico" on només et comuniquen la sentència inapel·lable, sense dret a negociar. Així doncs, tenim dues opcions: o pagar una factura fantasma o esperar un mes i escaig per visualitzar-la.

Decidim funcionar sense internet tot i esperant el dia 1 de juny. Cal dir que, mentrestant, paguem religiosament la factura del maig, tot i estar sense el servei. El dia 3 de juny se'ns efectua el càrrec dels 435 € i, oh sorpresa!... seguim sense connexió a la xarxa.

Truquem al 1004, on, molt amables, ens restitueixen el servei durant 15 minuts. Llavors tornem a trucar i ens deriven als temibles "Trafico". Resultat: no ens tornaran a donar el servei fins que enviem un comprovant de pagament per fax (curiosament, mentre ens informen del fet, reconeixen que estan veient l'ingrés per pantalla). En cas contrari, haurem d'esperar fins al final de juny.

Resultat: de moment, dos mesos sense servei, sense deure un sol euro en cap moment. I per acabar aquest regitzell de despropòsits, m'agradaria fer un apunt sobre el tema de la llengua: quan passes de la primera línia d'atencio qualsevol indici de català és pura coincidència."


Tens alguna queixa semblant i vols que ens en fem ressò? Registra't a Elmeu3cat24 i publica-la tu mateix o bé escriu-nos a Elmeu3cat24@tv3.cat


NOTÍCIES RELACIONADES
Anar al contingut