La concessionària dels túnels de Vallvidrera estudia com desdoblar-los

La concessionària dels túnels de Vallvidrera, Tabasa, adjudicarà al setembre els primers estudis per decidir com s'ha de desdoblar aquest túnel que enllaça Barcelona amb el Vallès. Haurà de concretar com es connecta amb la trama urbana de Barcelona i això podria incloure un tercer ramal que es desviaria a mig túnel per distribuir millor el trànsit d'entrada a la ciutat.
La concessionària dels túnels de Vallvidrera estudia com desdoblar-los
Barcelona

La concessionària dels túnels de Vallvidrera estudia com desdoblar-los

La concessionària dels túnels de Vallvidrera, Tabasa, adjudicarà al setembre els primers estudis per decidir com s'ha de desdoblar aquest túnel que enllaça Barcelona amb el Vallès. Haurà de concretar com es connecta amb la trama urbana de Barcelona i això podria incloure un tercer ramal que es desviaria a mig túnel per distribuir millor el trànsit d'entrada a la ciutat.
Actualitzat
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge
Més enllà d'un segon túnel, que també sortiria de la Via Agusta, també es podria fer un altre ramal que es desviaria a mig túnel i enllaçaria amb l'avinguda J. V. Foix, una opció que planteja un estudi de Tabasa que permetria evacuar cotxes a un altre punt de la ciutat.

Joaquim Nadal, conseller de Política Territorial, ha destacat que l'opinió de l'Ajuntament de Barcelona serà determinant. "Tots coneixem l'impacte dels túnels sobre la via pública i cal calcular molt bé l'impacte d'un nou ramal sobre la xarxa viària de Barcelona", ha afirmat.

VÍDEOS RELACIONATS