Audiències televisió maig 2020
TV3 obté un 14,6 de quota de pantalla

TV3 creix al maig i continua sent líder

TV3 és líder de maig per 34è mes consecutiu, rècord històric de lideratge ininterromput, amb una quota del 14,6%, a 2,7 punts de la cadena classificada en segon lloc i a 6,7 punts de la tercera.

TV3 ha tornat a acabar el mes com a líder d'audiència, segons dades de Kantar, i ja són 34 mesos consecutius, el rècord històric de lideratge ininterromput d'una cadena. Aquest maig, TV3 ha aconseguit una quota del 14,6%. Ha superat en 2,7 punts la cadena classificada en segon lloc, Telecinco, i en 6,7 punts, la tercera, Antena 3.  

Continuem sent líders en la franja del "day time" i del "prime time", on destaquen programes com "Planta baixa", "Tot es mou" i "Preguntes freqüents".

TV3 ha estat la cadena més vista 28 dies del mes de maig i també ha liderat el rànquing de programes tots els dies del mes. 13 dels 15 programes més vistos del rànquing són de la cadena.

Els informatius són líders en totes les seves edicions, amb bons resultats, i es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu, amb un índex del 8,6, i també són líders en credibilitat i imparcialitat.

Les noves apostes de la cadena també treuen bona nota. Bons resultats de "Primera línia", "Sense ficció" i "La gran pel·lícula". I també de l'especial "Volem saber. El nou coronavirus, i ara què?". A més, destaca l'estrena de "Calma in-tensa" i de "Cuines al límit".

TV3 és la cadena més ben valorada qualitativament, amb un 8,6.

Excel·lent resultat de les plataformes digitals del Super3, amb rècord de reproduccions, i l'"InfoK" rècord històric de reproduccions a la carta, és el més vist del mes.

I, pel que fa a audiències digitals, el portal de la CCMA supera els 4,7 milions d'usuaris únics. Les reproduccions de vídeo superen els 12 milions, amb "Les de l'hoquei" en segon lloc dels més vistos.

Anar al contingut