Audiències novembre 2022
Audiències novembre 2022
Amb un 14,8% de quota

Rècords del prime time i digital, en un novembre que TV3 torna a liderar

TV3 és líder del novembre, amb una quota del 14,8%, la segona millor quota mensual de l'any, i amb la diferència més àmplia respecte al segon classificat des de l'octubre del 2020. Pel que fa a audiències digitals, rècord històric de TV3 a la carta

Tornem a acabar el mes líder d'audiència, segons dades de Kantar. Aquest novembre, TV3 ha aconseguit una quota del 14,8%, la segona millor quota mensual de l'any, i registra la diferència més àmplia amb el segon classificat des de l'octubre del 2020. Continuem liderant la franja del day time, amb un 13,8%, i del prime time de manera contundent, amb una quota del 18,8%. Situem 8 programes entre els 10 més vistos. Novament, els informatius es mantenen líders en totes les edicions, en un mes de novembre en què fan rècords el "Joc de cartes", el "Sense ficció", el "Polònia", el "Crims" i el "Cuines". 

Mes amb excel·lents resultats del prime time i de les estrenes 

Entre els programes més vistos, a banda dels telenotícies, hi ha espais de totes les temàtiques de la programació de TV3: entreteniment, sèries i documentals. 

El quart més vist del mes va ser "Crims", amb la segona part del capítol "Girona-Madrid", del dia 21 de novembre, amb el rècord històric del programa, amb 682.000 espectadors, una quota del 30,2% 

"Joc de cartes" registra el segon capítol més vist de la seva història, el dia 30, en què Marc Ribas buscava el millor restaurant informal del Baix Ebre, amb 532.000 espectadors, una quota del 27,5%.

"Quan el cor s'atura", l'inici de la campanya de La Marató d'aquest any, se situa en el setè lloc del rànquing, amb una quota del 24%, 498.000 espectadors.

"El foraster", amb el capítol en què Quim Masferrer va acabar la temporada, amb 488.000 espectadors i un 23,1% de quota, és el vuitè més vist del mes. I tanca la temporada amb una mitjana de 501.000 espectadors, una quota del 25%.

El "Sense ficció" del dia 15, amb el documental "Sagrada Família, el repte de Gaudí", va fer el rècord de la temporada i el tercer més vist de l'any, amb una quota del 23,4%, 453.000 espectadors. I el "Polònia" també fa el rècord de la temporada, el dia 24 de novembre, amb 418.000, una quota del 19,8%.

El "30 minuts" fa un bon mes i tres dels quatre reportatges superen els 340.000 espectadors. El més vist ha estat "Pirineu, un debat pendent", amb un 16,5% de quota.  

A la franja del migdia continua destacant el "Cuines", amb Marc Ribas, Gessamí Caramés i Arnau París, que fa tot el mes molt bons resultats. El programa del 30 de novembre va ser el desè del mes, el rècord de la temporada i el tercer més vist de l'any, amb 458.000 espectadors, un 29,5% de quota.

Entre els més vistos del mes, també destaca  "L'està passant", amb Toni Soler, amb una quota del 18,8% i 345.000 espectadors; el "Com si fos ahir", la sèrie de la sobretaula, del dia 25, amb 315.000 espectadors i un 20,3% de quota, i l'"Atrapa'm si pots" continua amb molt bones audiències i el dia 13 va fer un 15% de quota i 314.000 espectadors.  

També destaca "La gran pel·lícula" del dia 11, amb "Abans de tu", amb un 16,2% de quota i 272.000 espectadors. I el "Tot són problemes", amb 240.000 espectadors i un 13,6% de quota
 

Esport3 millora els resultats 

Esport3 fa el millor novembre des del 2016 i és la cadena més ben valorada segons GfK, amb un 8,5. 

Aquest mes ha fet molt bon resultat el "Gol a gol". El del dia 8, amb 85.000 espectadors i un 7,4% de quota, ha estat el segon espai més vist del canal aquesta temporada. I també va destacar l'"Onze" del dia 7, amb 58.000 espectadors i un 4% de quota

I esport3.cat ha fet la millor audiència des del març del 2022, amb 630.200 usuaris únics. 
 

El nou SX3 continua creixent 

El SX3 ha tingut més de 2,4 milions de reproduccions de vídeo, un 10% més que el mes passat, en què es va estrenar la renovació del canal, i és la millor dada des del juny del 2020, durant el confinament. A més, 261.500 usuaris únics han visitat el web del SX3

"Titó", una de les noves propostes del SX3, és el quart programa més vist a la carta per nombre de reproduccions de tot TV3, amb 367.300. I l'"InfoK" és el cinquè més vist, amb 232.000 reproduccions.  

L'app del SX3 fa la segona millor audiència mensual de la seva història, amb 41.300 usuaris únics. I a les xarxes socials s'hi han fet 2,2 milions de reproduccions: 141.000 a TikTok, 167.500 a Instagram, 51.000 a Twitter, 1,8 milions a YouTube i 1.200 a Facebook. 
 

Rècord històric de TV3 a la carta

Pel que fa a les audiències digitals, s'han fet 13 milions de reproduccions de vídeo, en directe i a la carta, un 23% més que el novembre de l'any passat i un 13% més que el mes passat

Rècord històric de TV3 a la carta, amb 9 milions de reproduccions de vídeo a la carta, que superen fins i tot les xifres del confinament. El creixement més important ha estat en la tele connectada, un 18% més que el mes anterior i un 55% més que el novembre del 2021

"Com si fos ahir" ha estat el programa més vist en nombre de reproduccions, amb 1.400.000 en directe i a la carta. "Joc de cartes" fa el seu rècord d'audiència digital, amb 181.100 usuaris únics en directe i a la carta. I "Crims" és el programa amb més audiència digital, amb 305.000 usuaris únics que han fet 1.100.000 reproduccions. Els dos primers capítols són els vídeos més vistos a la carta de la temporada, "Girona/Madrid", amb 292.800 reproduccions mensuals, i "Madrid/Girona", amb 192.200 reproduccions.  

"Planta baixa", amb 109.300 usuaris únics en directe i a la carta, fa la millor audiència des de l'octubre del 2021. 

El portal de la CCMA va tenir 4,4 milions d'usuaris únics, un 7% més que el novembre de 2021

Pel que fa a la cobertura del Mundial de futbol, 279.400 usuaris únics han accedit a l'especial sobre el Mundial de futbol i els continguts relacionats amb 844.000 pàgines vistes

El Twitch de TV3 i Catalunya Ràdio sobre el Mundial ha tingut una audiència acumulada de 81.600 usuaris únics. El rècord del canal és de 21.291 espectadors, el dimarts dia 29, amb el raid que ha fet Luis Enrique, el seleccionador espanyol. 

En l'àmbit de les xarxes socials, la conversa social sobre els programes de TV3 ha generat més de 164.300 missatges a Twitter. El més comentat ha estat "Els matins", amb 27.700 missatges

Anar al contingut