Dorotea de Chopitea
Dorotea de Chopitea

"Sense ficció", una aposta que es consolida

Els bons resultats d'audiència de la nit dels dimarts avalen, un cop més, l'aposta de TV3 per un espai de documentals en el "prime time" d'una cadena generalista, que es manté com a referent informatiu entre els espectadors. El "Sense ficció" d'ahir va començar amb "La Sénia, el paradís perdut", i va liderar la seva franja d'emissió, amb un 11,4% de quota. Tot seguit, "Dorotea de Chopitea, una senyora de Barcelona" va arribar al 9%, amb el millor resultat de la temporada del segon documental de la sessió doble del "Sense ficció", en un dia en què TV3 va liderar l'audiència amb un 11,8%.

El primer documental del "Sense ficció", dedicat al declivi de la potent indústria del moble de la Sénia, a la comarca del Montsià, va liderar la seva franja d'emissió i va ser el programa més vist d'ahir a la nit, amb 343.000 espectadors i una quota de l'11,4%. Amb aquestes xifres, "La Sénia, el paradís perdut", una producció de TV3 amb la col·laboració de The End Produccions Audiovisuals, dirigida per Xavier Llopart, es va situar en el tercer lloc del rànquing de programes més vistos del dia, en què TV3 va ocupar les tres primeres posicions, juntament amb el "TN vespre" i el "TN migdia".

A més, ahir a la nit, la sessió doble del "Sense ficció" va continuar amb l'estrena de "Dorotea de Chopitea, una senyora de Barcelona", que van seguir 212.000 espectadors, amb un 9% de quota. D'aquesta manera, el documental dedicat a la impulsora de l'obra social més important del segle XIX a Barcelona, una producció de Media 3.14 amb la col·laboració de l'Obra Social "la Caixa", dirigida per Jordi Dorca, va obtenir el millor resultat de la temporada del segon documental de la sessió doble del "Sense ficció".

 

tv3.cat/senseficcio

facebook.com/senseficcio

twitter.com/senseficcio

 

Anar al contingut