Ferrari, l'escuderia més llorejada de la història de la Fórmula 1 (EFE/FERRARI)
F1

Presentat el nou Ferrari: l'SF-24, tan vermell com sempre

La nova arma de Charles Leclerc i Carlos Sainz. El madrileny no seguirà a l'equip el 2025

Xavier GuillénActualitzat

Ferrari sempre atrau l'interès de tothom. Porten anys sense guanyar el Mundial, l'últim campió va ser el finlandès Kimi Raikkonen el 2007, però l'escuderia del Cavallino Rampante té un carisma especial, únic: dir Ferrari és dir també F1.  

No els ha importat ser dels últims a presentar el nou monoplaça, conscients que els seguidors s'esperen el temps que calgui per veure el nou Ferrari. L'SF-24 és un cotxe pràcticament nou, no té res a veure amb l'anterior. Pel que han dit els pilots després de provar-lo al simulador, és més fàcil de conduir i menys radical.

En l'apartat aerodinàmic s'han seguit les línies que ja va marcar Red Bull la temporada passada. Un camí que s'ha estès a la majoria de cotxes de la graella: s'han modificat els pontons laterals, s'ha fet més petit el frontal del cotxe i se n'ha redissenyat la refrigeració.

Els pilots són prudents sobre les seves possibilitats, però confien a poder lluitar per les victòries. El fitxatge de Lewis Hamilton per al 2025, notícia que va fer pujar increïblement les accions de Ferrari a la borsa, deixa Carlos Sainz en una situació diferent. Amb Charles Leclerc renovat, el madrileny podrà córrer amb menys pressió. Encara que hi hagi ordres d'equip en algun moment, és clar que Carlos té l'oportunitat de fer el seu propi Mundial i situar-se de la millor manera en l'aparador de cara al 2025, on ja serà en un altre equip.

L'escuderia italiana Ferrari ha presentat el seu nou monoplaça SF-24 per al Mundial vinent (EFE/FERRARI)

El campionat comença el 2 de març a Bahrain.

 

 

 

 

Anar al contingut