Una quarantena de persones denuncien Jazztel per una suposada captació fraudulenta al Bages

Manresa (ACN).- Unes quaranta persones han denunciat públicament a l'Oficina del Consumidor del Bages la suposada captació fraudulenta de clients per part de Jazztel de forma il·legal i sense el seu consentiment. L'oficina ja s'ha adreçat per carta a l'Agència Catalana de Consum per donar-li a conèixer aquests casos que s'han produït a la comarca, ha explicat Carles Borràs, responsable de l'oficina. Des del Consell del Bages s'espera que el Govern investigui aquesta pràctica amb 'més profunditat' i que l''aturi'. Entre els mesos de gener i juliol d'aquest any l'oficina ha rebut un total 130 reclamacions referents a telefonia, de les quals una quarantena estan relacionades amb Jazztel, ha explicat Borràs.

Una quarantena de persones denuncien Jazztel per una suposada captació fraudulenta al Bages

Manresa (ACN).- Unes quaranta persones han denunciat públicament a l'Oficina del Consumidor del Bages la suposada captació fraudulenta de clients per part de Jazztel de forma il·legal i sense el seu consentiment. L'oficina ja s'ha adreçat per carta a l'Agència Catalana de Consum per donar-li a conèixer aquests casos que s'han produït a la comarca, ha explicat Carles Borràs, responsable de l'oficina. Des del Consell del Bages s'espera que el Govern investigui aquesta pràctica amb 'més profunditat' i que l''aturi'. Entre els mesos de gener i juliol d'aquest any l'oficina ha rebut un total 130 reclamacions referents a telefonia, de les quals una quarantena estan relacionades amb Jazztel, ha explicat Borràs.