Japan Airlines marca els seients amb nadons per a qui vulgui evitar-los

L'aerolínia, a través de la seva selecció de seients, avisarà amb una icona a on seuen els menors de menys de dos anys

RedaccióActualitzat

Mesura controvertida la de l'aerolínia Japan Airlines, que assegura que ha trobat la solució per a aquells a qui els molesten els plors d'un nadó dins de l'avió. Quan un passatger compri un bitllet a través de la seva pàgina web, a l'hora de reservar els seients podrà veure, a través d'un mapa de seients, on estan asseguts els pares que vagin amb nadons i nens de menys de dos anys.

La mesura ha generat tota mena de comentaris a les xarxes, des dels que estan encantats per no haver de suportar els plors i demanen opcions similars per a la gent que ronca, fins als que diuen que amb aquesta mesura es fomenta la intolerància i demanen respecte.

Precisament, fa uns mesos una mare que volava de Seül a San Francisco va repartir 200 taps als passatgers d'un vol per si el seu nadó plorava durant el trajecte.

Hi ha diferents rànquings que puntuen les aerolínies en funció de les facilitats que donen per viatjar amb nens. I les més destacades són Etihad i Emirates.

ARXIVAT A:
Aeroports
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut