El palau de la Música Catalana és un dels equipaments culturals que ofereixen entrades 2x1
Barcelona

Descomptes del 20%, ofertes 2x1 i menús a preu tancat per compensar el Mobile

Més de 150 establiments participen a la Barcelona Opportunity Week amb ofertes entre el 21 de febrer i l'1 de març per limitar les pèrdues econòmiques arran de la cancel·lació del MWC

Actualitzat

La Barcelona Opportunity Week, organitzada pel consorci de Turisme de Barcelona i l'Ajuntament de Barcelona, és una setmana amb activitats i ofertes per omplir el buit que ha deixat la suspensió del Mobile World Congress (MWC).

Més de 150 establiments s'han sumat a la campanya de promoció amb l'eslògan "Vine a Barcelona. Ara és el moment" entre el 21 de febrer i l'1 de març amb diferents propostes d'ofertes.


Quines ofertes hi haurà?

Aquestes són algunes de les propostes que s'han conegut aquest dimecres:

Els comerços oferiran descomptes d'un 20% en una selecció d'articles.

La Boqueria acollirà el brunch que es tenia previst per al 23 de febrer.

El Mercat de la Concepció oferirà el divendres 28 i dissabte 29 a partir de les 12 h un tast de productes del mercat (preus pendents de definir).

Renfe ofereix descomptes del 35% en trajectes nacionals amb destinació Barcelona. A més, es faran descomptes amb preus especials des de Londres, París i Roma.

Els hotels de Barcelona aplicaran descomptes lineals a totes les reserves. I els apartaments turístics oferiran un 20% de descompte.

Els restaurants oferiran un menú a preu especial tancat.

Els museus i equipaments culturals juntament amb la xarxa de museus municipals oferiran l'entrada 2x1. Alguns equipaments són: Casa Batlló,  Recintes de Sant Pau, CaixaForum, Casa de Les Punxes, Casa Vicens, Fundació Tàpies, el MNAC, el MACBA o la Biblioteca Arús i el Palau de la Música Catalana.

Turisme de Barcelona oferirà descomptes als productes d'Oci Cultura al Barcelona Walking Tours, el Mirador de Colom i el Bus Turístic.

El primer tinent d'alcaldia de Barcelona, Jaume Collboni, ha fet una crida a hotels, restauradors i comerços a formar part de la Barcelona Opportunity Week, justament la setmana que s'havia de celebrar el MWC.

Turisme Barcelona espera que la xifra d'empreses i operadors que participen a la campanya s'ampliï els propers dies.

S'ha habilitat la pàgina web Barcelona Week que entrarà en funcionament el divendres 21 de febrer i informarà de totes les ofertes i farà actualitzacions diàries segons les noves incorporacions.

Jaume Collboni, primer tinent d'alcaldia de Barcelona, amb Roger Pallarols, director general del Gremi de Restauració (Aina Martí/ ACN)

Els hotels, restaurants i comerços no tenen quantificades les pèrdues que ha suposat la cancel·lació del Mobile, una de les millors setmanes de l'any per a aquests sectors, segons han explicat els representants gremials.

Roger Pallarols, director general del Gremi de Restauració, no creu que cap setmana pugui compensar les pèrdues del congrés de telefonia mòbil. Però assegura que els restauradors intentaran compensar aquesta "pèrdua irreversible" amb una proposta de menú especial que "demostri la qualitat gastronòmica" barcelonina.

"Una oferta que no només ha de tenir com a objectiu pal·liar el desenllaç tràgic del Mobile, sinó connectar amb el públic local."

Pel que fa al comerç, Alfons Batri, director de Barcelona Comerç, no creu que s'hagin de marcar "descomptes generalitzats" i ha defensat que cada establiment ha de seleccionar els productes que més els convingui rebaixar.

ARXIVAT A:
Mobile World Congress
Anar al contingut