ColaCao canvia la lletra de "Yo soy aquel negrito" per adaptar-la "als temps que corren"

Manu Guix s'ha encarregat de modificar la lletra de la cançó per celebrar els 75 anys de la marca
ColaCao canvia la lletra de "Yo soy aquel negrito" per adaptar-la "als temps que corren"

ColaCao canvia la lletra de "Yo soy aquel negrito" per adaptar-la "als temps que corren"

Manu Guix s'ha encarregat de modificar la lletra de la cançó per celebrar els 75 anys de la marca
Actualitzat
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

ColaCao celebra 75 anys i canvia la lletra de "Yo soy aquel negrito", la cançó d'èxit que va publicitar la marca des dels anys 50.

 

L'encarregat de modificar la lletra de la cançó ha estat el compositor Manu Guix que afirma que la cançó de ColaCao és un single que ha causat un impacte enorme i que realment tothom "se la sent molt seva".

"Em va fer molta il·lusió que una marca tan potent fos tan sensible a voler renovar la lletra de la cançó de ColaCao i convertir-la en una cançó que fos molt més inclusiva i em van encarregar que era molt important transmetre un missatge d'igualtat entre homes i dones."

 

El conseller delegat de l'empresa Idilia Foods, Xavi Pons, creu que la cançó de ColaCao és una de les icones de la publicitat dels últims 80 anys, però diu que hi havia aspectes que s'havien de reajustar.

"És una de les icones de ColaCao i representa molts dels valors que la marca sempre ha volgut transmetre: l'alimentació, l'energia i l'esport. El que passa és que hi havia altres elements de la cançó que s'havien d'evolucionar i ajustar als temps que corren i això és el que han fet."

 


75è aniversari de ColaCao

Pel conseller delegat de l'empresa Idilia Foods, ColaCao és un "superèxit" perquè poques marques poden mantenir-se rellevants durant tants anys.

"Això ve de combinar les coses que no es poden modificar perquè son part de la marca i altres que evolucionen com la innovació i nous productes."

Un exemple del que és immodificable és la recepta original, que es guarda amb zel i només la coneixen un grup reduït de persones. Xavi Pons diu que el ColaCao original no es toca sobretot perquè el consumidor "no els deixa tocar-ho", ja que adora la marca i el producte.

"Cada dia es prenen més de 4 milions de tasses de llet amb ColaCao a Espanya i això et diu que el producte està molt bé com està i que no es pot tocar perquè el consumidor ens diria que no és el seu ColaCao."

 

Algunes de les cantants que han enregistrat la nova versió de la cançó de Cola Cao
Algunes de les cantants que han enregistrat la nova versió de la cançó de ColaCao

El final del procés d'elaboració es fa en una àrea protegida de la fàbrica de Parets del Vallès. Només hi tenen accés tres persones amb contractes estrictes de confidencialitat. Per les seves mans, passen cada any 20.000 tones de ColaCao, gairebé la meitat de les quals són consumides per adults.

Darrere de ColaCao, hi ha l'empresa Idilia Foods, sorgida de l'escissió de l'antiga Nutrexpa i propietària d'altres marques reconegudes. Una companyia que, com explica el seu conseller delegat, confia en 75 anys més d'èxit de ColaCao.

"És una empresa familiar de marques icòniques com ColaCao, Nocilla i Paladín. Una empresa amb vocació de futur, de llarg termini i que vol que ens els pròxims 75 anys els consumidors continuïn gaudint dels seus productes, mantenint l'essència però adaptant-se als nous temps."

ÀUDIOS RELACIONATS