TV3 tanca el mes de febrer amb una quota de l'11,6%

TV3 obté al febrer l'11,6% de quota i se situa en segona posició del rànquing de cadenes més vistes i és líder 11 dels 28 dies del mes de febrer. També lidera el rànquing dels 40 programes més vistos, amb un total de 18. El programa més vist en 16 dels 28 dies de febrer és de TV3, la cadena generalista més ben valorada segons el panel qualitatiu de l'empresa GFK, amb un 8,1, juntament amb La Sexta. Els vídeos protagonitzats per Touré Yaya i Tatiana Sisquella són els que reben més visitants únics a Internet.

TV3 tanca el mes de febrer situant-se en segona posició amb una quota de l'11,6%, empatada amb Telecinco i a 6 dècimes de la cadena més vista, Antena3, que obté un 12,2%. Malgrat aquest resultat a la baixa respecte al mes de gener, que s'explica per les baixes audiències obtingudes els dies de vaga dels treballadors de la cadena, TV3 continua sent la televisió més vista durant l'any en curs, amb una mitjana del 12,4%, cinc dècimes per sobre de la segona, Antena 3. Aquest mes de febrer TV3 ha situat 18 programes entre els 40 més vistos i ha liderat l'audiència 11 dies del mes. Els programes de TV3 han estat els més vistos 16 dies, destacant el lideratge dels "Telenotícies", que ho han estat 15. Pel que fa a la valoració qualitativa, cal destacar que TV3 és la cadena generalista més ben valorada, amb un 8,1, i el Canal 33 se situa en una valoració del 8,4. "El medi ambient", "Afers exteriors" i "Els matins" lideren el rànquing de programes amb una valoració qualitativa més alta. Segons dades de Kantar Media, TV3 ha obtingut una quota de l'11,6% durant el mes de febrer, i s'ha situat en segona posició a només sis dècimes d'Antena 3, que ha obtingut un 12,2%. En tercer lloc s'ha situat Tele5, empatada amb TV3 i amb un 11,6%, i en el quart, TVE, amb el 7,6%. En el cinquè La Sexta, amb el 6,4% i en el sisè Cuatro, amb el 5,5%. Per la seva banda, La 2 ha obtingut el 2,3%, i el Super3/33, l'1,4%. Aquest mes de febrer, tot i els baixos resultats de la programació de les jornades de vaga dels treballadors de la cadena, TV3 ha estat la cadena més vista un total d'11 dels 28 dies del mes. Hi contribueixen els bons resultats d'audiència de produccions pròpies de diversos gèneres i el liderat indiscutible dels "Telenotícies", diaris i de cap de setmana. Els "Telenotícies" han liderat el rànquing de programes un total de 15 dies. Tretze dies ho han fet els feiners, 8 l'edició del "Telenotícies migdia" i 5 la del "Telenotícies vespre". Pel que fa als del cap de setmana, l'edició del migdia ha liderat el rànquing 2 dies. Els "Telenotícies" s'han situat entre els deu programes més vistos del mes, i han ocupat la setena (TN Migdia) i la vuitena (TN Vespre) amb quotes mitjanes entre el 32,00% i el 20,5%. El "Telenotícies cap de setmana migdia" se situa en dotzena posició amb una quota del 24,8%, mentre que el "Telenotícies cap de setmana vespre" ocupa la dissetena posició amb una quota del 16,8%. 18 programes de TV3, entre els 40 més vistos Pel que fa al rànquing dels quaranta programes més vistos, TV3 manté el liderat, amb 18, dels quals 9 entre els 20 primers del rànquing. Les altres cadenes que han col·locat programes entre els quaranta més vistos són: Antena 3, amb 7; Tele5, amb 6; La Sexta, amb 5, i TVE, amb 4. Els 9 programes de TV3 que s'han situat entre els 20 més vistos són: "Telenotícies Migdia", en setena posició i 664.000 espectadors de mitjana; "Telenotícies Vespre", vuitena posició i 656.000 espectadors de mitjana; "Crackòvia", novè programa més vist amb 611.000 espectadors; "Telenotícies cap de setmana migdia", en dotzè lloc i 589.000 espectadors; "APM?", quinzè; "Polònia", setzè; "Telenotícies cap de setmana vespre", dissetè; "Veterinaris", dinovè i "APM? Extra", vintè, tots ells amb audiències que superen els 540.000 espectadors. Completen el rànquing de programes més vistos "La Riera"(21), l'eliminatòria de Champions Manchester City-Barça 22), "Amb ulls de nen" (24), "Afers Exteriors: Economia" (26), "Sense ficció: Pòlio, crònica d'una negligència" (27), "30 minuts: Els catalans de Guinea" (31), "Zona zàping" (32), "KMM" (36) i "Hat Trick Barça" (38), tots ells amb audiències superiors als 400.000 espectadors. Alta valoració qualitativa del panel de l'empresa GFK per a TV3 i el 33 En relació a la valoració qualitativa de la programació, en el panel de l'empresa GFK, TV3 ha tingut aquest febrer una valoració global de 8,1. Pel que fa a les altres cadenes generalistes, La Sexta obté la mateixa valoració que TV3, un 8,1, però amb un menor nombre de respostes per part dels espectadors. Tele 5 i Cuatro se situen en un 7,6, seguides per TVE (7,5) i Antena 3 (7,4). Per la seva part, el Canal 33 obté una valoració del 8,4 , només a una dècima de La 2. TV3 continua aconseguint índexs qualitatius per sobre de 8,0 en tots els "targets", exceptuant el de les persones de més de 65 anys. El Canal 33 manté el lideratge entre els espectadors d'entre 25 i 34 anys. D'entre els programes que han estat valorats qualitativament per sobre del 8,0, cal destacar els especials següents: "El medi ambient", amb 9,0; "Afers exteriors", "Els matins", "Sense ficció" i "El foraster", tots amb 8,6. "Òpera en texans" rep una valoració de 8,5, la mateixa que "Veterinaris", mentre que "El gran dictat", Polònia", "30 minuts", "Espai terra i "Valor afegit" tenen una valoració de 8,4. Altres programes de TV3 amb nota superior a 8,0 són: "El gran gran dictat", "APM? Extra, "Amb ulls de nen i "TN cap de setmana migdia" (8,3); "Breaking Bad" (8,2); "TN Migdia", "TN Vespre, "Copa del Rei de bàsquet", "TN cap de setmana vespre" , "Divendres", "TN Comarques" i "APM?" (8,1); i "Crackòvia" i la "Champions league" (8,0). Els programes del 33 més destacats en el rànquing qualitatiu són: "Quèquicom" (8,8) i "La Riera" (8,3). Les notícies, líders a internet. "La Riera", l'espai més vist Les notícies de Televisió de Catalunya lideren el nombre de visitants únics a internet. Aquest espai contenidor de les informacions dels serveis informatius, ha estat visitat per gairebé 163.000 visitants únics i amb gairebé 270.000 visualitzacions. "La Riera" té durant aquest mes de gener més de 123.000 visitants únics que han efectuat més de 688.000 visualitzacions dels capítols de la telenovel·la. En tercer lloc se situa "Alguna Pregunta Més", amb un total de més de 62.000 visitants únics i un nombre de visualitzacions que arriba a les 100.000. Touré Yaya i Tatiana Sisquella, protagonistes dels vídeos amb més visitants únics El vídeo "El català de Touré Yaya" en què l'ara jugador del Manchester City, Touré Yaya, respon a les preguntes d'un periodista en català abans del partit de semifinals que va enfrontar al seu equip contra el Barça, ha estat el que ha rebut un major nombre de visitants únics durant aquest mes de febrer. En total han estat més de 27.000 i han efectuat un nombre de més de 29.000 visualitzacions en d'aquest vídeo en què l'exjugador barcelonista demostra que manté molt fresc el domini del nostre idioma. El segon vídeo en nombre de visualitzacions correspon a un programa que ja no està en antena. Es tracta del programa que presentava Albert Om, "El club". En concret és el capítol titulat "Dones que tenen càncer de mama". En aquest programa, emès el dia 18 d'octubre del 2007, just la vigilia del Dia Internacional contra el Càncer, Tatiana Sisquella va explicar que feia uns mesos que tenia aquesta malaltia. Un altre dels vídeos que han rebut més visites és el de l'homenatge a la jove periodista, emées el 13 de febrer. L'homenatge a Tatiana del "Polònia" ha estat el novè vídeo amb més nombre de visitants únics, més de 20.000 i un total de més de 22.000 visualitzacions. http://www.tv3.cat/ www.tv3.cat
Anar al contingut