TV3, líder de diumenge, i el "30 minuts" va ser el més vist del 2018

TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota de l'11%. El top 3 va ser per a TV3, i el "30 minuts" va ser el més vist del 2018 i va obtenir el quart millor resultat de la temporada. I bons resultats per als telenotícies.

TV3, líder de diumenge, amb una quota de l'11%. Els tres programes més vistos del dia van ser de TV3, amb el "TN cap de setmana vespre" al capdavant, amb una quota del 23,2% i 662.000 espectadors, un dels més vistos del cap de setmana.

El segon lloc del rànquing va ser per al "30 minuts", titulat "Pantalles addictives", amb 507.000 espectadors i una quota del 17%, el quart millor resultat de la temporada i el més vist del 2018. El va seguir el "TN cap de setmana migdia", amb 486.000 espectadors i un 24,6% de quota.

"Preguntes freqüents" lidera amb contundència la nit de dissabte

Dissabte a la nit, "Preguntes freqüents", amb Laura Rosel, lidera la franja amb contundència, amb una quota del 18,2% i 341.000 espectadors.

(Font: Kantar Media, ind. 4 i +)

tv3.cat

Anar al contingut