TV3, amb un 22% de quota, líder molt destacada ahir amb el seguiment del 20S

El seguiment del 20S fa líder d'audiència ahir a Catalunya a TV3, amb un 22% de quota i una audiència acumulada de 2.659.000 espectadors, la millor dada dels últims dos anys, i sis informatius de TV3 encapçalen el rànquing de programes més vistos del dia.

El "TN vespre" fa prop d'un milió d'espectadors (33,5%), amb l'audiència més alta dels últims 7 anys. Rècord de les emissions de TV3 en directe a internet.

TV3 va ser ahir, una vegada més, referent informatiu i va liderar l'audiència del dia de manera molt destacada, amb un 22% de quota mitjana i a 13 punts de la segona cadena més vista del dia, amb el seguiment de l'operació policial contra el referèndum del 1-O i la protesta ciutadana que aquesta va generar. És la quota més alta de la cadena des de la final de la Champions del Barça el 6 de juny del 2015 (25,9%). L'audiència acumulada del dia a TV3 va ser de 2.659.000 espectadors.

El "TN vespre", amb un 33, 5% de quota i 975.000 espectadors encapçala el rànquing de programes més vistos del dia i registra el seu millor resultat des de l'edició del 8 de març del 2010 que va cobrir les grans nevades arreu del país. Va liderar amb contundència la seva franja, superant el segon classificat per 25,5 punts.

El segueix el "TN Migdia", amb 557.000 espectadors i un 32,9% de quota, que va fer el seu segon millor resultat de l'any.

Els especials informatius "20S", emès abans del "TN Migdia", amb 446.000 espectadors i un 27,6% de quota;"Protestes al carrer", a les vuit del vespre, amb 433.000 espectadors i un 21,9% de quota; i "Setge a l'1-O", a quarts de cinc de la tarda, amb 350.000 espectadors i un 24% quota; ocupen els llocs tercer, quart i sisè al rànquing de programes més vistos. El "Més 3/24", amb 370.000 espectadors i un 20% de quota, és el cinquè. Tant els especials com els "TN" van ser líders de les seves franges.

El canal informatiu 3/24, també va obtenir un excel·lent resultat: un 5% de quota, que el situa com a sisena cadena més seguida del dia.

A internet, les emissions de TV3 en directe van fer el seu millor resultat d'audiència des del gener de 2015, amb prop de 266.000 usuaris únics. El portal ccma.cat va tenir una audiència de gairebé 526.000 usuaris únics, el segon dia amb més audiència des de la seva estrena, i la secció de notícies 324.cat va ser visitada per uns 225.000 usuaris únics.

Pel que fa a les xarxes socials, el Telenotícies va ser el quart programa de televisió més comentat del dia a Twitter a tot Espanya, segons dades de Kantar Media, amb 30.200 missatges que van generar més de 5,7 milions d'impressions.

tv3.cat

Anar al contingut