Un miler de persones es queden sense viatjar al Marroc per una estafa de la companyia RifJet

Més d'un miler de persones, la majoria marroquines, s'han quedat sense poder viatjar a Nador, al Marroc, després que la companyia RifJet ha suspès tots els vols que sortien des de Girona, Barcelona i Palma. El propietari d'aquesta companyia, que té oficina a Salt, al Gironès, s'ha fugat a Alemanya sense pagar els més de 30 vols que havia venut i amb un deute de 100.000 euros. Els Mossos d'Esquadra estan investigant els fets arran de les denúncies de bona part dels afectats i de les agències de viatges que havien venut bitllets de RifJet.
Un miler de persones es queden sense viatjar al Marroc per una estafa de la companyia RifJet
Girona

Un miler de persones es queden sense viatjar al Marroc per una estafa de la companyia RifJet

Més d'un miler de persones, la majoria marroquines, s'han quedat sense poder viatjar a Nador, al Marroc, després que la companyia RifJet ha suspès tots els vols que sortien des de Girona, Barcelona i Palma. El propietari d'aquesta companyia, que té oficina a Salt, al Gironès, s'ha fugat a Alemanya sense pagar els més de 30 vols que havia venut i amb un deute de 100.000 euros. Els Mossos d'Esquadra estan investigant els fets arran de les denúncies de bona part dels afectats i de les agències de viatges que havien venut bitllets de RifJet.
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge
La companyia RifJet, amb oficina a Salt, oferia vols a Nador, però va deixar d'operar el 27 de juny, sense compensar, de cap manera, tots els clients que tenien el viatge pendent. Molts van comprar el bitllet directament per internet, i d'altres a través d'agències de viatge. La directora d'una d'aquestes agències, Fina Ferrés, ha explicat que malgrat les reticències inicials, van confiar en el contacte directe del comercial de Salt que els va oferir de vendre els bitllets.

N'han sortit perjudicats els clients, les agències i també el mateix responsable de l'oficina de Salt, que hi va avançar diners i feia quatre mesos que no cobrava. Aquest dimecres ha anat a la feina per avisar els clients de la "difícil situació" de la companyia i per aclarir que "només es tornarà part dels diners".

VÍDEOS RELACIONATS