Terra és optimista pel que fa al mercat llatinoamericà

El màxim responsable financer de Terra Lycos a l'Amèrica Llatina s'ha felicitat per l'imporant augment de la facturació dels seus espais publicitaris. També ha volgut destacar que Terra està fomentant la interactivitat entre empresa anunciant i usuària per potenciar la publicitat. Ell veu el futur de Terra en aquesta àrea amb optimisme però amb prudència.
Terra és optimista pel que fa al mercat llatinoamericà
EMPRESES

Terra és optimista pel que fa al mercat llatinoamericà

El màxim responsable financer de Terra Lycos a l'Amèrica Llatina s'ha felicitat per l'imporant augment de la facturació dels seus espais publicitaris. També ha volgut destacar que Terra està fomentant la interactivitat entre empresa anunciant i usuària per potenciar la publicitat. Ell veu el futur de Terra en aquesta àrea amb optimisme però amb prudència.
Terra Lycos veu amb optimisme el creixement de les vendes en el mercat publicitari llatinoamericà, segons ha assenyalat avui el seu director general financer, Elías Rodríguez Viñas, que ha afegit que l'empresa està en una fase d'integració en la qual es vol maximitzar la xarxa abans que incorporar noves companyies. Rodríguez Viñas ha comentat que l'actual conjuntura mundial obliga a ser prudent, però ha expressat la seva confiança respecte als ingressos per publicitat a l'Amèrica Llatina, durant la seva intervenció en la conferència "Mitjans de comunicació i noves tecnologies", del III Fòrum Europeu d'Empreses Llatinoamericanes. El director general financer de Terra Lycos ha destacat que la companyia està treballant en fórmules de màrqueting integrat i que a l'Amèrica Llatina existeix ja consciència de la importància de fomentar la interactivitat. "Per mitjà d'Internet les empreses i els anunciants poden conèixer millor els clients", ha afirmat. Rodríguez Viñas també ha analitzat la possibilitat de revisar preus a l'alça en el mercat llatinoamericà, circumstància duta ja a terme per Terra al Brasil i Mèxic, però ha ressenyat que això només és possible si la qualitat del producte és bona. Finalment, no s'ha volgut pronunciar sobre la direcció en la qual poden convergir en el futur els principals mitjans de comunicació, especialment Internet i televisió, però ha apuntat que l'èxit pot dependre de la bona o mala gestió en esdeveniments molt concrets, com va succeir amb els atemptats de l'11 de setembre, on, per exemple, el seu portal brasiler va tenir moltes visites.