El menjar a domicili pot suposar l'11% de la facturació d'un establiment
El menjar a domicili pot suposar l'11% de la facturació d'un establiment

Les plataformes "on line" revolucionen el negoci del menjar a domicili

Les comandes "on line" ja facturen 500 milions d'euros, 100 dels quals a Barcelona

Actualitzat

El negoci del menjar a domicili s'ha triplicat a Espanya en els últims anys gràcies a les plataformes "on line". Aquest tipus de comandes ja facturen 500 milions d'euros, 100 dels quals a Barcelona, que com totes les grans capitals europees és l'escenari d'una competència ferotge per aquest negoci. Ho explica el gerent de Deliverum, Xavier Mateu:

"L'avantatge d'utilitzar una plataforma d'aquest tipus és la comoditat: en fer la comanda des de casa, des del mòbil o des de la tauleta, mirant tot el que et costarà els preus, els plats, els extres i ja tenir-la pagada i que te la portin o passar-la a buscar és molt millor que allò que era tradicional."

El menjar a domicili pot suposar per a un establiment entre 7.000 i 50.000 euros l'any, al voltant de l'11% de la facturació. El restaurant Thai Barcelona-Royal Cuisine és un dels que treballen amb la plataforma de Mateu:

"Vam pensar que podíem intentar provar-ho, perquè sí que hi havia certa demanda, però nosaltres no tenim l'equipament ni les persones per donar aquest servei. Ells hi guanyen i nosaltres també, perquè és la manera de tenir més clients sense que s'asseguin a taula."

L'espai "Els diners" explica aquesta setmana com funciona el negoci del menjar a domicili a partir de l'exemple d'una empresa d'aquí.

VÍDEOS RELACIONATS
ESPECIALS RELACIONATS
Anar al contingut