L'avió accidentat tenia un problema d''escalfament excessiu d'una presa d'aire' abans d'enlairar-se

Madrid.- El subdirector general d'Spanair, Javier Mendoza, ha reconegut aquest dijous en una roda de premsa a Madrid que l'avió accidentat a Barajas tenia un problema de refrigeració. Concretament, va tenir un 'escalfament excessiu en una presa d'aire que alimenta uns sistemes de l'avió'. Aquest problema 'es va aïllar' abans de l'enlairament, ha dit Mendoza, i es va seguir el procediment establert per a aquests casos. Quan el pilot va detectar el problema, va tornar a la base abans d'enlairar-se. Després d'analitzar-ho, els tècnics van apagar l'interruptor d'energia del motor, una 'pràctica habitual'.
L'avió accidentat tenia un problema d''escalfament excessiu d'una presa d'aire' abans d'enlairar-se

L'avió accidentat tenia un problema d''escalfament excessiu d'una presa d'aire' abans d'enlairar-se

Madrid.- El subdirector general d'Spanair, Javier Mendoza, ha reconegut aquest dijous en una roda de premsa a Madrid que l'avió accidentat a Barajas tenia un problema de refrigeració. Concretament, va tenir un 'escalfament excessiu en una presa d'aire que alimenta uns sistemes de l'avió'. Aquest problema 'es va aïllar' abans de l'enlairament, ha dit Mendoza, i es va seguir el procediment establert per a aquests casos. Quan el pilot va detectar el problema, va tornar a la base abans d'enlairar-se. Després d'analitzar-ho, els tècnics van apagar l'interruptor d'energia del motor, una 'pràctica habitual'.