La catalana Roca compra el 50% de Parryware i esdevé el major fabricant de lavabos d'arreu

L'empresa catalana Roca comprarà la meitat de l'empresa índia Parryware Glamourooms. Amb aquesta compra, el fabricant de lavabos esdevindrà la major companyia de sanitaris d'arreu del món. Roca, que està present en més de 80 països i té un volum de negoci superior als 1.600 milions d'euros, pagarà 50 milions d'euros a EID Parry, que controla el 100% de Parryware. Per la seva part, el consell d'administració de l'entitat índia ja ha aprovat compartir el 50% de l'empresa.
La catalana Roca compra el 50% de Parryware i esdevé el major fabricant de lavabos d'arreu
Catalunya

La catalana Roca compra el 50% de Parryware i esdevé el major fabricant de lavabos d'arreu

L'empresa catalana Roca comprarà la meitat de l'empresa índia Parryware Glamourooms. Amb aquesta compra, el fabricant de lavabos esdevindrà la major companyia de sanitaris d'arreu del món. Roca, que està present en més de 80 països i té un volum de negoci superior als 1.600 milions d'euros, pagarà 50 milions d'euros a EID Parry, que controla el 100% de Parryware. Per la seva part, el consell d'administració de l'entitat índia ja ha aprovat compartir el 50% de l'empresa.
Roca esdevindrà la major companyia de sanitaris del món amb la compra de la meitat de l'empresa índia Parryware Glamourooms. Precisament, el consell d'administració de l'entitat índia ha aprovat compartir el 50% de l'empresa, ja que creu que la fusió de les empreses servirà perquè Parryware creixi significativament arran d'una millor tecnologia, millor producte i major presència internacional de l'empresa d'equipament sanitari espanyola.

EID Parry és la quarta empresa productora de sucre de l'Índia i el mes d'octubre passat va decidir separar la seva unitat de banys amb l'objectiu que una altra empresa entrés en l'accionariat.

La multinacional catalana Roca, per la seva banda, es va fundar el 1917 com a empresa familiar amb la fabricació del primer radiador espanyol. Ràpidament va descobrir que volia diversificar-se i estendre's arreu del món. Una voluntat que va complir dècades més tard i especialment, a principis dels 90, quan va implantar desenes de fàbriques, a Europa, l'Àsia i Amèrica.