Foment tira enrere el projecte per desdoblar l'N-II entre Tordera i Maçanet perquè cada quilòmetre costaria 22,7 MEUR

Girona (ACN).- Foment revoca el projecte per desdoblar la carretera N-II entre Tordera (Maresme) i Maçanet de la Selva. D'aquesta manera, l'Estat confirma les sospites i tira enrere la proposta perquè la considera excessivament cara. Segons argumenta el ministeri en l'anunci publicat al BOE, cada quilòmetre d'A-2 en aquest tram de gairebé 9 costaria 22,7 MEUR, quasi el triple del màxim que permet una ordre ministerial. A més, Foment argumenta que l'N-II entre Montgat i Tordera és titularitat del Govern i no competència de l'Estat. Com a alternativa "racional", Foment detalla que està redactant un estudi informatiu per unir la B-40 a Granollers amb la futura A-2 a Maçanet a través d'un "itinerari de gran capacitat".
Foment tira enrere el projecte per desdoblar l'N-II entre Tordera i Maçanet perquè cada quilòmetre costaria 22,7 MEUR

Foment tira enrere el projecte per desdoblar l'N-II entre Tordera i Maçanet perquè cada quilòmetre costaria 22,7 MEUR

Girona (ACN).- Foment revoca el projecte per desdoblar la carretera N-II entre Tordera (Maresme) i Maçanet de la Selva. D'aquesta manera, l'Estat confirma les sospites i tira enrere la proposta perquè la considera excessivament cara. Segons argumenta el ministeri en l'anunci publicat al BOE, cada quilòmetre d'A-2 en aquest tram de gairebé 9 costaria 22,7 MEUR, quasi el triple del màxim que permet una ordre ministerial. A més, Foment argumenta que l'N-II entre Montgat i Tordera és titularitat del Govern i no competència de l'Estat. Com a alternativa "racional", Foment detalla que està redactant un estudi informatiu per unir la B-40 a Granollers amb la futura A-2 a Maçanet a través d'un "itinerari de gran capacitat".