Nova eina de l'aplicació d'Infoconsum denúnciar de les deficiències del servei de Rodalies
Nova eina de l'aplicació d'Infoconsum per denunciar les deficiències del servei de Rodalies

Els usuaris de Rodalies poden denunciar les incidències a través d'una app

Infoconsum incorpora una nova eina per fer la denúncia de forma senzilla

RedaccióActualitzat

Els usuaris de Rodalies que vulguin denunciar una incidència tenen una nova eina per fer-ho: a través de l'aplicació per a mòbils i tauletes Infoconsum. Ja existia, però la Generalitat l'ha actualitzat per incorporar-hi denúncies pels problemes al servei ferroviari que presta Renfe a través de la infraestructura d'Adif. Ho ha explicat, Josep Rull, conseller de Territori.

"Ho fem per millorar el servei. Ho fem per emparar els drets dels usuaris de Catalunya. Ho fem, també, amb un advertiment molt clar, sobretot a l'administració general de l'Estat: de la mateixa manera que els Ferrocarrils de la Generalitat nosaltres no tenim espais d'impunitat, el que volem és que en l'àmbit de Rodalies no hi hagi espais d'impunitat."

 

 

Renfe ha fet notar que els viatgers ja disposen de 8 canals d'atenció al client oberts també a atendre queixes. El govern replica que tots aquests canals ofereixen un servei disgregat o només informatiu, i que, a través d'Infoconsum, es vinculen directament les incidències amb l'Agència Catalana de Consum.

L'aplicació permet denunciar afectacions per línies o en horaris, una mala atenció al client i deficiències en estacions o trens, i permet afegir-hi fotografies.

 

 

El director de Rodalies Catalunya-Renfe, Fèlix Martín, veu de bon ull la renovació de l'aplicació Infoconsum. Ha valorat positivament tot el que pugui estar relacionat amb el fet de facilitar la comunicació amb el client.

"Estem encantats que es puguin vehicular suggeriments i queixes".


 

Anar al contingut