El temporal de pluja, neu i vent dispara la conversa a Twitter

Aquesta setmana, el "Big data" de "Catalunya Vespre" es fixa en les piulades sobre el mal temps

Actualitzat

El temporal de pluja, neu i vent d'aquest cap de setmana ha disparat la conversa a Twitter.

Una demostració més de com la xarxa serveix per vehicular l'allau d'informació, imatges i converses que es genera en situacions com aquestes. Aquestes són les xifres que ha donat l'estudi de Big Data elaborat per la consultoria Sibilare.

Nombre d'impactes

Entre el 29 de gener i el 29 de febrer s'han generat més de 45.300 impactes al voltant de la meteorologia i el temporal. Més de 10.000 comentaris, pràcticament una quarta part, s'han fet en només tres dies, entre divendres i diumenge, que és quan arribat el temporal a Catalunya.

Comentaris preferiblement amb imatges:

La imatge és la protagonista de la conversa que es genera a les xarxes sobre meteorologia. Durant el darrer mes, el 66% dels comentaris que s'han fet a Twitter anaven acompanyats de fotografies. Una xifra que aquest cap de setmana ha crescut fins al 68%  de tuits que s'han fet acompanyats de fotografies de la nevada i el temporal.

Tomàs Molina, l'home del temps més influent

El cap de Meteorologia de TV3 és l'home del temps més influent de l'àmbit català a Twitter. Només aquest cap de setmana ha generat més de 2.200 impactes, comptant tuits, retuits i mencions. El segon perfil que més conversa sobre meteorologia ha generat a la xarxa és el del Servei Meteorològic de Catalunya, i el tercer el del nostre home del temps de capçalera: el Meteo Mauri, d'en Francesc Mauri.

L'informatiu "Catalunya Vespre" s'emet de dilluns a divendres, de 19.00 a 22.00.

Catradio.cat/catalunyavespre

Facebook.com/catvespre

Twitter.com/catvespre

 

Anar al contingut