El Grup Borges es dirà a partir d'ara Borges Mediterranean Group

Barcelona (ACN).- Després de 115 anys d'història, el Grup Borges reafirma la seva estratègia i a partir d'ara es dirà Borges Mediterranean Group, incorporant a la seva denominació l'estil de vida del mediterrani, segons ha explicat l'empresa. L'objectiu d'aquest canvi és augmentar la ''difusió'' a través dels seus productes alimentaris dels valors de la qualitat de vida de la regió del mediterrani ''entre tots els consumidors i indústries del món''. Aquest canvi de la denominació del grup no afectarà el nom dels seus productes que es comercialitzen sota les marques 'Borges', 'Popitas', 'Star', 'Cara Mia', 'Tramier' o 'ITLV', entre d'altres. Actualment el grup ven a l'estranger el 76% del total de la seva facturació.
El Grup Borges es dirà a partir d'ara Borges Mediterranean Group

El Grup Borges es dirà a partir d'ara Borges Mediterranean Group

Barcelona (ACN).- Després de 115 anys d'història, el Grup Borges reafirma la seva estratègia i a partir d'ara es dirà Borges Mediterranean Group, incorporant a la seva denominació l'estil de vida del mediterrani, segons ha explicat l'empresa. L'objectiu d'aquest canvi és augmentar la ''difusió'' a través dels seus productes alimentaris dels valors de la qualitat de vida de la regió del mediterrani ''entre tots els consumidors i indústries del món''. Aquest canvi de la denominació del grup no afectarà el nom dels seus productes que es comercialitzen sota les marques 'Borges', 'Popitas', 'Star', 'Cara Mia', 'Tramier' o 'ITLV', entre d'altres. Actualment el grup ven a l'estranger el 76% del total de la seva facturació.