El Dia del Solter bat rècords de venda en línia a la Xina i ja supera el Black Friday

La festa consisteix a realitzar ofertes en línia d'un 50% en productes de més de 10.000 marques internacionals
El Dia del Solter bat rècords de venda en línia a la Xina i ja supera el Black Friday
Xina

El Dia del Solter bat rècords de venda en línia a la Xina i ja supera el Black Friday

La festa consisteix a realitzar ofertes en línia d'un 50% en productes de més de 10.000 marques internacionals
Redacció
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player

El gegant del comerç electrònic xinès Alibaba celebra aquest divendres el conegut com "Dia del solter" o "Doble 11", la major jornada de compres online del món. La festa consisteix en llançar, durant 24 hores, ofertes online de fins a un 50% en productes de més de 10.000 marques internacionals. Les autoritats xineses han anunciat, però, que per evitar dubtes sobre la qualitat dels productes que s'ofereixen vigilaran molt de prop les ofertes que es realitzen.

Segons les dades que s'han fet públiques, durant les primeres hores del "Dia del solter" ja s'havien superat els 91.200 milions de iuans (12.322 milions d'euros). El compte enrere es va iniciar amb una gala de quatre hores celebrada a la ciutat de Shenzhen, al sud de Xina, amb la presència de la família Beckham, el grup musical One Republic, el jugador de bàsquet Kobe Bryant i l'actriu Scarlett Johansson.

Aquesta festa va ser fundada l'any 2009 per un dels homes més rics del món, Jack Ma, amb l'objectiu de convertir aquest dia en tendència mundial. L'any passat, el "Dia del Solter" a la Xina va superar en xifres al conegut com "Black Friday", que arribarà a Catalunya el pròxim 25 de novembre, i al "Cyber Monday", els dies organitzats pels EUA per incentivar el consum online amb nombroses ofertes.

L'11 de l'11 va començar a les universitats. Els joves solters i solteres es van inventar un "antidia dels enamorats" i van començar a fer-se autoregals. Després a venir Alibaba i ho va portar al seu terreny: ho va convertir en una autèntica bogeria conpradora.

 

VÍDEOS RELACIONATS

ÀUDIOS RELACIONATS