E.ON diu "Hola" als espanyols en una campanya publicitària que Acciona replica amb un "Hola. Com va això?"

"Hola. Després de tot el que han dit de nosaltres, oi que és hora que ens coneguem?" Aquesta frase no és una frase qualsevol, sinó un lema publicitari. És el reclam de l'elèctrica alemanya E.ON per presentar-se en societat a Espanya davant el repte de quedar-se amb Endesa a partir de la polèmica opa que li ha llançat. Els alemanys volen caure bé i de moment han tingut una resposta: "Hola, com va això? En aquest país, a l'estranger el rebem amb els braços oberts i un somriure". És la rèplica d'Acciona, el màxim accionista d'Endesa que justament per això, vol recordar als alemanys que no ho tindran fàcil per quedar-se amb l'elèctrica espanyola.
E.ON diu "Hola" als espanyols en una campanya publicitària que Acciona replica amb un "Hola. Com va això?"
Madrid

E.ON diu "Hola" als espanyols en una campanya publicitària que Acciona replica amb un "Hola. Com va això?"

"Hola. Després de tot el que han dit de nosaltres, oi que és hora que ens coneguem?" Aquesta frase no és una frase qualsevol, sinó un lema publicitari. És el reclam de l'elèctrica alemanya E.ON per presentar-se en societat a Espanya davant el repte de quedar-se amb Endesa a partir de la polèmica opa que li ha llançat. Els alemanys volen caure bé i de moment han tingut una resposta: "Hola, com va això? En aquest país, a l'estranger el rebem amb els braços oberts i un somriure". És la rèplica d'Acciona, el màxim accionista d'Endesa que justament per això, vol recordar als alemanys que no ho tindran fàcil per quedar-se amb l'elèctrica espanyola.
El paper clau que està jugant la constructora Acciona en el culebró de l'opa sobre Endesa emergeix de les taules de negociació i irromp de totes totes a l'esfera pública. Acciona vol deixar clar a E.ON que és la màxima accionista d'Endesa i que per vendre's les seves accions, els alemanys s'hauran d'estrènyer els cordons. És un advertiment clar i concís, com la bona publicitat.

Per això Acciona ha contraatacat la campanya llançada per E.ON per donar-se a conèixer a Espanya i fer miques els prejudicis que es poden haver construït al voltant de l'elèctrica alemanya. Dilluns, E.ON es publicitava per internet però també en marquesines a les grans ciutats amb el lema "Hola. Després de tot el que han dit de nosaltres, oi que és hora que ens coneguem?"

Dos dies més tard, Acciona respon amb "savoir faire": "Hola, com va això? En aquest país, a l'estranger el rebem amb els braços oberts i un somriure." El cartell de la constructora, però, no amaga una certa ironia quan revela que són educats però no ingenus, i que les seves accions d'Endesa valen el pes dels cartells publicitaris en or.

NOTÍCIES RELACIONADES