Al govern espanyol se li gira en contra una campanya a twitter per promocionar la marca turística d'Espanya

El ministeri d'Indústria ha engegat una campanya a Twitter per promocionar la marca turística d'Espanya sota l'etiqueta #poralgosera. La campanya se li ha girat en contra al govern espanyol. D'aquesta manera, Twitter bull amb tot tipus de comentaris sota aquesta etiqueta crítics amb l'actual situació econòmica i política espanyola
Al govern espanyol se li gira en contra una campanya a twitter per promocionar la marca turística d'Espanya
Madrid

Al govern espanyol se li gira en contra una campanya a twitter per promocionar la marca turística d'Espanya

El ministeri d'Indústria ha engegat una campanya a Twitter per promocionar la marca turística d'Espanya sota l'etiqueta #poralgosera. La campanya se li ha girat en contra al govern espanyol. D'aquesta manera, Twitter bull amb tot tipus de comentaris sota aquesta etiqueta crítics amb l'actual situació econòmica i política espanyola
Redacció Actualitzat
El ministeri d'Indústria ha engegat una campanya a Twitter per promocionar la marca turística d'Espanya sota l'etiqueta #poralgosera. Amb ella, el ministeri pretén destacar la importància d'Espanya com a destí turístic. Així, des del ministeri han publicat diversos tuits sota aquesta etiqueta fent referència al nombre total de turistes que visiten l'estat o a la qualitat de les platges. Fins i tot un aplaudiment a l'ancestral tradició de fer la migdiada ha obert la campanya del ministeri.

Però aquest tipus d'iniciatives corren riscos com que la campanya es giri en contra. I això és el què li ha passat al govern espanyol. D'aquesta manera, Twitter bull amb tot tipus de comentaris sota aquesta etiqueta crítics amb l'actual situació econòmica i política espanyola. En aquest sentit, els tuitaires han aprofitat #poralgosera per criticar les retallades, els bancs o els polítics, entre d'altres.