Jordi Basté entrevista el youtuber Miquel Montoro
Jordi Basté entrevista el youtuber Miquel Montoro
Diumenge, a les 21.55

TV3 estrena la segona temporada del "No pot ser!" amb Dulceida i Miquel Montoro, de la nova generació de creadors a les xarxes

Diumenge, a les 21.55, TV3 obrirà la segona temporada del "No pot ser!", amb Jordi Basté. "La tele soc jo" serà el punt de partida del programa, que tindrà com a protagonistes creadors de continguts que triomfen a les xarxes socials, com Miquel Montoro i Aida Domènech, "Dulceida".

Durant deu capítols, el programa explorarà com la revolució tecnològica i la globalització transformen el nostre món, amb temes com els efectes de la sobreexposició al mòbil, l'edició genètica, el món dels "e-sports", el poder de les tecnològiques sobre la nostra democràcia, la crisi climàtica o la transformació educativa.

"La tele soc jo", el primer programa d'aquesta nova temporada, descobrirà a què dediquen els joves tantes hores de pantalla, si ja no miren la televisió. Jordi Basté busca les respostes en els creadors de contingut que més triomfen en xarxes socials com YouTube, Instagram o TikTok, i conversa amb els abanderats d'aquesta nova generació. L'objectiu és mostrar la feinada que hi ha al darrere dels seus canals i comprovar com una afició innocent es pot convertir en una professió ben exigent d'un dia per l'altre. 

El viatge de Basté comença a Mallorca per saber què fa diferent el YouTuber Miquel Montoro, el nen de ses taronges. El programa continua a Badalona visitant l'empresa de Dulceida i analitzant el fenomen amb la mateix Aida Domènech i el seu entorn més proper. A Andorra, descobreix els secrets de les Ratitas, que amb només 7 i 8 anys ja triomfen a internet amb l'ajuda dels seus pares. El recorregut acaba a Madrid, al backstage de la "influencer" més extravagant del moment, la irreverent Etsy Quesada, àlies "Soy una pringada" a YouTube.

Per entendre la revolució dels nous creadors de contingut i el seu impacte en la indústria publicitària i de l'entreteniment, "No pot ser!" escoltarà les reflexions dels especialistes Alexia Herms i Marc Carrillo. Amb la "digital manager" Leti Rodríguez, "Letibop", identificarà les claus del seu èxit i amb l'autor Andrew Keen, conegut com "l'anticrist de Silicon Valley", buscarà les ombres de la seva popularitat. 

 

Bones audiències de la primera temporada

La primera temporada del programa, que es va emetre entre els mesos de maig i juny del 2019, va tenir una audiència mitjana de 259.000 espectadors i un 11,6% de quota. El capítol més vist va ser "Ciutat intel·ligent", emès el 31 de març, amb 327.000 espectadors de mitjana i una quota del 14,2%. L'índex qualitatiu, segons el panel GfK, va ser excel·lent, amb una mitjana de 8,5.

Per internet, durant el període d'emissió, el programa va obtenir una mitjana setmanal de 14.200 usuaris únics i 23.300 reproduccions. Fins avui, s'han fet un total de 421.000 reproduccions i el capítol més vist ha estat "Amics a la carta", amb gairebé 50.000 reproduccions.

 

#NoPotSerTV3

 

tv3.cat/nopotser

facebook.com/nopotsertv3

twitter.com/nopotserTV3

instagram.com/nopotserTV3

t.me/NoPotSer

 

DOCUMENTS RELACIONATS
Anar al contingut