Prop d'un milió de persones veuen el documental "20-S", un dia en què TV3 va ser líder indiscutible

TV3 va ser líder destacada ahir dijous, amb una quota del 19,7%. El "Sense ficció" titulat "20-S" va ser el més vist del dia, i el segon més vist de la història, amb un resultat excel·lent, amb una quota del 33,7% i 982.000 espectadors. També el "Més 324" posterior, dedicat al mateix tema, va fer un bon resultat amb 481.000 espectadors i un 29,5% de quota

TV3 va liderar l'audiència ahir dijous amb contundència amb una quota del 19,7% i fa el seu millor dia des de Sant Jordi. Quatre dels cinc programes més vistos van ser de TV3, amb el "Sense ficció" titulat "20-S" com el més vist del dia i líder de la seva franja, amb una quota del 33,7% i 982.000 espectadors. És el segon més vist de la temporada, després del "1-O", i el segon més vist de la història. I 1.360.000 espectadors van connectar en algun moment amb el programa. A més, el documental el van veure en directe per internet 13.317 usuaris únics. I fins a les nou del matí, ha estat vist per 19.000 usuaris únics a la carta.

Pel que fa a les xarxes socials va ser el  programa de televisió més comentat del dia a tot Espanya, segons dades de Kantar Media. En tot el dia va generar 121.400 missatges de Twitter i 9,7milions d'impressions. L'etiqueta #20stv3 va tenir més de 50.200 tuits i va ser "trending tòpic" mundial durant 2 hores i mitja.

L'especial "Més 324" que va començar tot just en acabar el "Sense ficció", va fer un bon resultat, amb 481.000 espectadors i un 29,5% de quota, i va ocupar el quart lloc del rànquing dels més vistos.

Pel que fa als telenotícies, el "TN vespre" que presenta Toni Cruanyes va ser el tercer del rànquing, amb una quota del 20,2% i 533.000 espectadors. I el cinquè lloc l'ocupa el "TN migdia" amb Carles Prats i Raquel Sans, que va fer una quota del 26,5% i 444.000 espectadors.

(Font: Kantar Media, ind. 4 i +)

tv3.cat

Anar al contingut